Toffe tekening weer Jur. Mijn complimenten. Ik kies voor optie 2, duidelijker kleuren, geeft de tekening meer presence wat mij betreft. AI interpreteert niet alles juist, beter niet meer inzetten
Mooi werk Jur! Je hebt er weer genoeg werk aan gehad
Told you so
Uiteraard het handwerk @Jurk Luister je mee @Climholland ?
Tof @jurk!
Ik zie alleen wel dat of Bob een oog kwijt is of Stuart heeft ‘mijn plek’ ingenomen … en Ai heeft er Donald van gemaakt.
Vind overigens het handwerk nog steeds ‘t mooist. Knap staaltje werk weer! Dank je wel.
Goedemorgen @Jurk voor mij springt tekening twee er echt uit met hele sprekende kleuren.
Blij dat Muis ook weer mee doet.
Topaflevering!
Met stip op 1 is toch de handgemaakte versie. Warme kleuren en de zachte hand van de HF Cartoonist is herkenbaar. Arbeid adelt, zeggen we hier in België.
De digitale versie is netjes, maar in mijn ogen ook niet meer dan dat: digitaal, proper, het leven lijkt er uit weggegomd…
Pijnlijk hilarisch is de AI versie. Wat is er met die duck gebeurd? Ooh, is dit een café?
Tip: dat mag je trouwens meer doen. Hoe maak je een grappige prent, nog komischer? Lijkt wel een absurdistische kopie.
Eigenlijk gewoon slecht……
Dank jullie wel! Er zat idd veel werk in en vond mijn grapjes IMHO weer als vanouds. Ging zelf stuk om de kleurenblinde @valk en @Kad zijn viool
Helemaal mee eens. Maar ben bang dat we het er wel van gaan verliezen. Er gaat niks boven ‘echt’ werk… maar ja… als je ziet hoe snel het gaat zal dit wel de toekomst zijn. Ben blij dat ik niet hoef te leven van mijn tekeningen.
Maar natuurlijk! Je hebt het dik verdiend met jouw mooie en ontroerende topic.
Oh shit… verkeerde minion gegoogled
Nou ja, je bent er iig als sheriff!
wederom dikke complimenten Jur!
Ik vind het sneu voor jou (hopelijk is de Speedmaster inmiddels verkocht) maar bijzonder vermakelijk om te lezen.
Ja mooi hè. Toen @Duckie het aan mij stuurde zag ik de ripdeal duck gelijk voor mij .
Wat een onzin van die vrouwen, aspirant koper mocht gewoon die Speedy niet van de baas.
Kijk nou wat een lief eendje…
Dank Figureren in de strip maakt het wel een beetje goed! En het is ook geen straf om nog even voor de Speedy te zorgen. Gelukkig is er goed contact met een nieuwe potentiële koper waar ik binnenkort mee afspreek
Schitterend! Het venijn in die blik klopt
Van mij mag de pentekening wel blijven
Dat blijf ik toch kunst vinden.
Voorkeur voor met de hand tekenen. Voor mij leeft het totale beeld dan meer en de karakters hebben diepgang.
Keep up the good work
Hahaha die flowchart is geniaal
Ripdeal Duck klinkt als het criminele neefje van Dagobert Duck, die nooit een geluksdubbeltje heeft gehad
Duckstad heeft naar verluidt ook een drillrap groep net zoals Zaanstad. Dus iedereen in het blauwe gedeelte is gewaarschuwd voor de Ripdeal Duck
AI is toch een Kad in de zak als TED verdwijnt een bar voor bed wordt aangezien, de TAP voor een paar oren op iemands hoofd.
een oog wordt een eend uit Donald Duck. Hoofdrol speler en ieders favorite MUIS verdwijnt.
Nee doe maar 1 daar zie je de echte tekenkunsten in terug en 2 zou zo in een album kunnen.
zonder twijfel met de hand ,