@flowert als eerste in de rij (voor 100 euries en een maaltijd ), Muis met een rolletje cash en daarachter Karl Lagerfeld? Duur rijtje!
Zal je wel net als ik balen, zit je de hele avond te kijken komt die knuppel op het laatste moment even afzeggen. Die krijgt van mij een ban, en mocht muis de drukte niet overleven (nou ja, wel een muis van staal) anders ook nog een broodje dooie muis voor Badr. Nee beter een dooie rat. Hadden al die andere Marokkanen ook wel kunnen afzeggen, heb nog iets kunnen genieten van de partijen.
Nu niet aan de zuip he Jurk, morgen fris en fruitig tekenen
Zeker als alles het toelaat, wil ik dit jaar voor het goede doel een aantal werken geven , maar dan A2 formaat ipv A3
Dat is sowieso tof maar ik hoop op je up kunde
Oja, zeker weten
Cartoon van deze week
Het is meer een plaat dan een strip geworden. Weer eens wat anders.
De paarse boom en de vlag van de rising sun:
Ik ben er de hele wereld voor over gereden:
https://www.horlogeforum.nl/t/op-de-motor-24-000km-naar-de-ad-gereden-voor-na/470989?u=jurk
De bruine man:
Bijna alles draaide deze week om dit topicā¦
De handjes, de zwerver met geld. De pochende advocaat . Vanalles.
Fijne avond!
Dank je wel Jur
Mooie topics, fraaie plaat. Respect!
Prachtig uitgebeeld Jur, met de muis op de voorgrond met een groen briefje in zān pootje waar ik de betekenis even niet van snap. Dat ligt aan mij hoorš.
Dat zijn euries, muis wil misschien wel een BlancpainSwatch voor list, onmogelijk natuurlijk zijn niet meer te betalen
Knap gedaan weer.
Ah deze is weer fantastisch gedaan hoor, mijn complimenten!
Haha tof weer! Muis met zān 5 euri
Waarom hangt de paarse boom op zān kop?
Gaaf Jur Heerlijk eclectisch, bijna jaren zeventig
Is dit een hint?
Not me!
Goed begin van de maandag zo!!!
Mooi gedaan weer; heel anders!
Heel gaaf gedaan, echt weer heel andersš