De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

Dank je wel weer Jur.
Diep respect en een nog diepere buiging voor jouw tijd, energie en creativiteit!

afbeelding

2 likes

Grandioos mooi gemaakt weer @Jurk !
Hoe je alles mooi samen kan laten komen :ok_hand:
Petje af, of in @ray1981 ā€˜s geval, pannetje af! :joy:

3 likes

Cā€™est Moi :rofl: :rofl: :rofl:
kwww

2 likes

In 1 woord: Waw! Je hebt jezelf echt wel overtroffen. Mede door de actie is deze strip totaal subliem.
Frodo en Lasteraar komen er ook nog een laatste keer in voor, jammer voor hen om het zo nog te missen.

1 like

Tja het gaat een beetje een standaard zinnetje wordenā€¦maar wederom mijn complimenten!
Zoveel detailsā€¦zoveel chaosā€¦prachtig!

1 like

Tsja dat wordt inderdaad eentonig om maar weer wat veren in @Jurk virtuele/strip reet te steken, alleen jammer dat ik deze week helemaal geen forum gezien heb kom ik dus ook niet in de strip helaas.

1 like

Ze zijn druk bezig :sweat_smile:

13 likes

Dank! Het voelt tot nu toe als win win. Ik een speeltuin waar ik kan maken wat ik wil en jullie die heel vaak laten merken het te kunnen waarderen. :+1:

Dus jullie ook bedankt! :sunglasses:

We gaan het zien :sunglasses:

Nogmaals, nogmaals de eer is geheel wederzijds! Dank. :pray:t2:

Ha! Wat leuk!! Eer naar werken. En jij een rustige zondag :joy:.

Ze volgen het op Insta.

Dat is dus @Mr_Broke ā€¦ die heeft ook betaald om samen met Han in een bed te liggen.

Met tekstballon klopt het straks. Wat je besteld hebt zit er in. Maar wilde dat de tekening zou staan zonder tekst. En gisteren om 00.30 had ik na 12 uur geen zin meer in tekstballonnen. Misschien vanavond als ik nog zin heb. De hond van Leon moet nog een Moser om en @TheStig moet nog een gouden Rolex met diamanten. Maar vond het wel gesneden.

Nee ze zijn een bed aan het kopen bij Han.

Ja dat isā€¦

:joy:

šŸ«£

8 likes

Snap je volledig man! Ben benieuwd naar het eindresultaat :muscle:t4:

4 likes

Er waren een aantal leden die de tekst misten. Dus alsnog een versie met de tekstballonnen erbij, zoals de tekenaar dit bedoeld heeft. Over de inhoud kan niet worden gecorrespondeerd.
Daarnaast moest Sarga, de hond van Frodo nog de ex van @Stifstaf om en wilde @TheStig een goude Rolex met diamanten. Bij deze.

40 likes

:joy: :joy: nice!

2 likes

Haha zie lasteraar nu pas :joy::joy::joy:

3 likes

Het is nu weer wachten op de volgende reĆÆncarnatie :joy:

5 likes

ā€œNee, dat heet vintageā€ :rofl:

6 likes

En een betere avatar hopelijk. He-man met Skeletor-tattoo was niet een heel lang leven beschoren. :slight_smile:

Wel jammer. Als hij niet aan het stoken is, kan ik hem best pruimen en is het best grappig om zijn reacties te lezen.

2 likes

:rofl::joy::rofl: watch flipperā€‹:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Watch-flipper-kast :laughing:
Strip is met tekst nog leuker toch.
Ik lig zelf lekker om de platte grap met de vrouw van pepertje, die we allemaal kennen van de pikante fotoā€™s uit de foto wedstrijd.

En @Mr_Broke met ā€˜waarvan akteā€™ :joy:

Daar deed hij het gewoon ook om. Hij ziet het als een spel. Hij kan blijven terugkomen. Maar uiteindelijk gaat denk ik de lol er wel af.

Zeker! Hij kan absoluut grappig zijn en hij zorgt voor reuring. Hij had de pech dat hij aan de authority van Jur aan het tornen was. Dat loopt nooit goed af.

12 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :+1: :+1: :+1: super goeie teksten

1 like

Prachtig Jur :rofl: Nu is het echt af :+1:

2 likes

Heerlijk!

1 like