De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Hahah ik vind het leuk gedaan!

1 like

Uuh, er zit altijd zo veel meer in dan wat je spot op het eerste zicht (op een zondagmorgen). Dat van die E=mc² had ik niet door maar lag eigenlijk voor de hand :joy:
Heel boeiend :+1::grinning:
Doe zo voort, enorm knap gedaan!

1 like

Weer een kunstig en leuk moment zo op de zondag. Veel te zien en Muis is er ook bij en plakker de plak. :ok_hand: :ok_hand: :rofl:

1 like

Dank jongens. Probeer er altijd zoveel mogelijk in te proppen!

:partying_face::partying_face::+1:

Huishoudelijk ding
Wat moeten we dit jaar nu weer doen voor het goede doel?? We hebben al 3 strips en een puzzel. Ben bang dat ik vorig jaar lastig ga overtreffen. Maar dat is wel elk jaar het doel.

Wie heeft er een goed idee? Kalender?

6 likes

Scheur

Een strip en puzzel is wel heel veel gevraagd. Dat beseffen we. En gelukkig heeft een jaar slechts 365 dagen :joy:

2 likes

Week kalender tweeweekse kalender heb je ook.
Het leukst is wel een dag kalender.
Maar dat zal wel dag :raised_hand:t3: kalender zijn. :see_no_evil:

2 likes

Zou eens moeten kijken tot hoeveel tekeningen ik kan komen. (Lees: het archief) Zullen dan simpele tekeningen zijn.

2 likes

Ah, je bent de twijfel van december voorbij? :wink: :crazy_face:

Mooi! Misschien een kalender met jouw interpretatie van verschillende horloges/merken? Of een HF bouwpakket (karton).

Met je cartoon zat je er weer bovenop :+1:t2: :partying_face:
Ik zat al te wachten op de integratie van “ik zie dubbel” :rofl:

2 likes

Je hebt bv deze kalender, van boven de weekstrip en eronder drie fragmenten uit de strip, ik denk maar mee he Jur:)

10 likes

Wat tof Roel! Dank!! Heel leuk!
Denk dat we dat maar doen dit jaar. :ok_hand:

5 likes

is via website My poster, maar jij zult wel connecties hebben met drukker en andere, leuke is , je kunt het blad omslaan , formaten a3 en a4 verkrijgbaar.

3 likes

Kalender !!! Top idee @Jurk :+1::+1::+1::+1::+1:

4 likes

Count me in!!!

4 likes

Ik vind het ook leuk

2 likes

Beste HF vriendjes,

Jurkie is ff motorrijden in Engeland, dus geen HF cartoon deze zondag. Maar ik wil jullie natuurlijk niet met lege handen achterlaten en heb al wat gemaakt voor jullie… bij deze een uitdaging voor jullie. De HF Bullshit bingo.

Uitleg
Maak de bullshit bingo kaart compleet en win een avatar. Het mogen alleen nieuwe posts zijn. Dus die na nu zijn gepost. Je mag ze natuurlijk uitlokken. De eerste die zijn kaart vol heeft krijgt de avatar.

Ik wens jullie veel succes en alvast een fijn weekend!

48 likes

Dank je heel veel plezier met het motor tochtje

Ps ik mis wel de muis😀

2 likes

Zat nog te twijfelen idd :joy:
Maar het was iets te druk afgelopen dagen.
De muis zit onder de stoel.

7 likes

Have fun😎

1 like

Nee, stel je voor. Even tijd voor jezelf zou wel heel egoïstisch zijn :joy::joy:

Thnx kerel en veel plezier! :beers:

2 likes

:joy::joy::joy: leuk idee!
Volle kaart is toch binnen een paar dagen haalbaar zou je zeggen.

Veel plezier @Jurk :grin:

1 like