Wederom top Jurk. Iedere keer weer hilarisch om de HF week terug te zien in jouw werk
Geweldig
Haha hilarisch!
Dank jullie wel jongens! Het is altijd veel eer naar werken!!!
Dat is mooi compliment!
Deze was idd wat ingewikkeld
Probeer zelf ook steeds nieuwe dingen uit.
🫣
Knor knor!! Op naar de GT3!!
Eens moet de eerste keer zijn!!
Gaaf weer hoor! Mooi zo van een ander perspectief!
Pig out!
Je hebt er weer een feestje van gemaakt, ik moet wel even puzzelen. Na het feestje van gisteren waar ik was, was het zelf zoeken naar de verhalen bij je tekening zonder teksten even te zwaar
Prachtige aflevering weer!
Hoe een nieuwe iPhone uiteindelijk leidt tot deze aflevering met “perspectief van onderaf”, verzin 't maar
Ik heb het “Pig Players” topic ook nog even opgestart maar was al snel de draad kwijt…
Ja nu is de tekening weer anders…PIG heeft ineens een bril gekregen nu snap ik het wel.
@Jurk is een toonbeeld van onkreukbaarheid en absoluut niet corrupt (denk ik!) dus je zult een populair topic moeten starten vrees ik
Gaat het nu weer beter?
Thanks! Altijd leuk te horen!!
Kwam door de bril hè, ja snap het hoor 🫣
Nope. Dat is mijn creatieve vrijheid en tevens de spanning voor jullie… kom je er in.
Nee, zo werkt dat niet
Ps. Heb je al gematst met een tekening in je voorstel topic.
Haha, zeker! Alle zeer is verdwenen, enkel nog maar great memories .
Als je ooit in geld nood zit, kan je hier wel een mooi centje bij verdienen aan de hoogste bieder
Zeker
Tot die tijd… you never know.
Cool dat perspectief!!
Beste leden,
Helaas moeten jullie een week langer wachten.
Door alle drukte met werk en andere opdrachten is het niet gelukt een aflevering te maken.
Daarnaast heb ik voorrang gegeven aan een grandioze Watches and Wheels rally. Georganiseerd door @anon48992708EV en @JanHendrik . Was echt weer briljant!! Jullie gaan er vast snel vanalles over kunnen lezen nogmaals dank jongens.
Toch nog een soort van tekening… de 3 tot nu gemaakte rally schildjes… spaar ze allemaal.
Dus het schuift een week op! Nog even geduld svp.
Mooie schildjes, tot volgende week Jurk!
Ik zat al klaar met een bakje koffie he…
Tot volgende week
Mooie schildjes Jurk. We hebben geduld en zullen braaf een weekje wachten. Is het wachten immers elke keer waard