De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Hopelijk begint het niet als een verplichting te voelen, ik geloof niet dat iemand hier je dat zou gunnen!

2 likes

Thanks! Hopelijk ben je de volgende keer er weer bij!

Dat is leuk te horen! :+1:

Hahaha mooie woordspeling :joy::+1:

Dank Ed! Nou het is natuurlijk wel een verplichting die ik mezelf opleg. Als ik geen consistentie lever dan groeit het ook niet. Maar gisteren eens een keer niet. Was te druk en was gisteren een top dag! :ok_hand: Tot de volgende!

21 likes

Super gaaf! Zou er bijna een rally waardige auto voor willen aanschaffen om deel te nemen :slight_smile:

1 like

Thanks!

Is niet eens een vereiste! Rijden ook Volvo v40 en Clio mee. Gewoon aanmelden bij @anon48992708EV en @JanHendrik en door de ballotage komen.

3 likes

Ik vind Muis steeds meer praatjes krijgen :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

7 likes

Ook hier grote teleurstelling… maar het is je absoluut gegund! Gisteren een mooie rally begrijp ik, straks nog een mooie race :racing_car::checkered_flag:. Mooi weekend zo! Jammer dat je met jouw vierwielig project niet een rondje kan maken vandaag. Maar ja, er passen nu eenmaal niet een paar tienduizenden extra HF’ers op die volle tribunes :star_struck:

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik lees nog af en toe een beetje mee… Maar meestal kom ik weer een draadje bagger tegen en ben er dan wel weer klaar mee :man_shrugging:

6 likes

@Sandy heeft zijn grail watches te pakken dus is HF te saai voor hem geworden :joy:

3 likes

O yeah baby… sub for life

Oeps, ja, ik ben aan het schetsen. Had daar even zin in, maar geen idee of het wat wordt :rofl:

8 likes

Lekker!!!

3 likes

:joy:

2 likes

Hm, volgens mij heb ik wel eens een tekening gemaakt waarbij Jur en ik aan de bar zaten te bespreken wat we met mensen met verzoekjes moesten doen… :stuck_out_tongue:

8 likes

Beste leden, hierbij weer een nieuwe aflevering van de HF cartoon.

Onderwerpen:

1. De Queen… die mocht niet ontbreken. Rust zacht. Gezellig samen met Ted. Of Ted de theekransjes ook zo leuk vindt, weten we niet :rofl:
    En ere wie ere toe komt… @Railroad_Watch tipte mij dat de koningin er zeker in moest. Bij deze.
  2. 1 sprite barman…. NA: Rolex GMT Master II Sprite
  3. Het derde topic gaat over de laatste grandioze rally van @JanHendrik en @anon48992708EV . Die bracht ons ook bij van der Klaauw, waar de nieuwe eigenaar ons heel hartelijk ontving. Iedereen die erbij was zal de grap snappen, of was het geen grap maar gewoon de waarheid :sweat_smile:.
  4. Natuurlijk zit de crypto pig er in. Die zit alvast aan de champagne. Hij heeft er vertrouwen in.

Ik post hem met en zonder tekst, omdat ik het gewoon een mooie illustratie vind naast een cartoon. :ok_hand:

Veel plezier er mee en een fijn weekend!

14 likes

41 likes

33 likes

Weer geniaal gemaakt :+1:t2: :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ben wel benieuwd wat die køt vraag was :rofl:

2 likes

@ray1981 weet het nog wel denk ik. :joy:

5 likes

Leuk dat je onze vrouwelijke HF leden ook een podium geeft in de strip.

1 like

Weer mooi gedaan @Jurk

1 like