De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Heel tof Jur! Ik vind het idee van een steeds groter wordende tekening geniaal!

2 likes

Echt heel cool, een dubbele wijzerplaatgevel is wel heel veel oog voor detail. Supermooi. De straat is in december zo lang Dat ie gegarandeerd het landelijke nieuws haalt :slight_smile:

2 likes

Dank Allemaal! Vind het zelf ook leuk om te maken.

Klopt… maar deze week is inimini ook ergens.
Ik kan alleen niet elke week Ted erbij doen, die zit al in de eerste tekening en komt elke week terug. :+1:

:joy:

HFHattan gaat er denk ik wel komen. :sunglasses:

Graag gedaan! Wist wel dat het jouw soort humor zou zijn. :sunglasses:

Hahaha… nee de verdiepingen moet je zien als aparte ‘vakjes’… zou wordt het lekker een grote warboel.

Gelukkig staan de topics erbij :sunglasses:

Dank!

@Mchammer tipte mij nav vorige tekening al gelijk met dit idee voordat ik zelf had bedacht hoe ik verder wilde. Zeker! Dit leuk. En weer een nieuwe uitdaging.

:sunglasses:. We zullen zien! Dank iig! :+1:

9 likes

@Jurk dit gaat steeds meer de professionele kant op. Karakters krijgen eigen gezichten en je ziet nu echt emotie in ze, heel erg mooi. :+1:t2:

Super gedaan.

2 likes

Dank Q. :+1:

2 likes

Briljant!!!
De details in jouw tekening(en) zijn ongekend!!!

De vriendelijk muis heeft het ditmaal niet zo naar zijn zin :wink::joy:

3 likes

Jemig, die had ik nog gemist… :rofl: je blijft kijken.

1 like

Wow. Wat onwijs gaaf gedaan weer!
Ik wil denk ik niet weten hoe veel tid dit je kost, maar wat onwijs tof zo.
Voortbordurend op je kunstwerk van twee weken geleden dit maken. Respect.
En vet grappig ook nog :joy:

1 like

Echt heel goed gedaan :sunglasses::ok_hand:

1 like

Je ziet gewoon je niveau elke week stijgen. De strip is weer beestachtig goed @Jurk !!!

1 like

Prachtige aflevering, klasse hoor. Het wordt ook steeds uitgebreider, heel gaaf :+1: :+1:

1 like

Wow! Geweldig Jur! Wat een werk!
En heerlijk bedacht alles weer.
Zelfs de @Stonie Daytona zit erin! :grimacing:

En wat is de dame links van de deur van de Intratuin mooi vintage getekend. :see_no_evil:

3 likes

Jeetje @Jurk, je blijft verbazen. Geniaal deze vorm, zoveel details ook weer. Chapeau :raised_hands:

1 like

Dank! Leuk te blijven horen :facepunch: De lat ligt steeds hoger.

Dank! :sunglasses: Het was jouw grap van de intratuin. Vond het te leuk om er niks mee te doen. :ok_hand:

Nee niet zo :joy:

Dank! :+1:

Dat is het belangrijkste! :+1: Het gaat om de grap. Maar de tekening is ook belangrijk om de grap over te brengen.

Hahaha… ja ieder zijn meug. @MrMojo houdt ervan. :see_no_evil::joy:

Je mist een E :sunglasses:

:+1:

4 likes

We kunnen er lang of kort over ouwehoeren: dubbel genaaid houdt beter :grinning: :wink:

1 like

Dat is leuk wakker worden. Wat een werk weer en wat een leuke details. Goed gedaan weer :muscle:

Ben heel benieuwd waar toe dit gaat leiden. Puzzelen is wel weer helemaal hip las ik ergens. :sweat_smile:

2 likes

Meesterwerk. Echt een meesterwerk.

2 likes

Ik herhaal mijn reactie van twee weken geleden: dit is de beste aflevering tot nu toe, zowel qua tekening als inhoud!

De muis is meeverhuisd (neen, geen -t, het is verhuiZen) en bovenop het dakterras staat een medestrijder stoom af te blazen nadat hij de AD heeft gebeld over de beschikbaarheid van de nieuwe Rolex releases.

Die “Dubai” Rolex zijwand met palmbladen is geweldig!

3 likes

Jezus, die oude liefde is echt oud, heerlijk (de strip dan, he… :rofl:), je blijft inderdaad kijken :+1:.

2 likes

Heel knap gemaakt, Jur. Je gaat met grote sprongen vooruit. :ok_hand:

3 likes