Fantastisch gedaan!
Geweldig! Wat een heerlijk begin van de zondag
. Chapeau voor jouw creativiteit
.
Echt zo veel om naar te kijken, heel gaaf gedaan!
Ik had niet verder gezocht, de twee streepjes van zijn staart getuigt weer van een mate van professionalisme.
Echt weer geweldig met die leuke details. Heeft die muis nu een vliegbril op?
Die muis had ik gemist😡 boos op mezelf
Super tekening weer! Heb er weer van genoten.
Ik zie zo je avatar, staat jouw avatar ook op de raket aan de voorkant?
Edit; ja, duidelijk…
Ja cool hé! Deze foto heb ik zelf gemaakt, door een telescoop, in Toscane.
Dank Jongens! Heel leuk!!
Haha!
Graag gedaan! You have made it
Jazeker heeft die muis een vliegbril op! Details.
Yep. Details again.
Sorry hoor maar ik vind dit niet normaal meer. Je bent serieus het hobbyniveau al een tijdje ontstegen maar de laatste 2 keer zijn echt fenomenaal goed. Hier moet je toch gigantisch lang mee bezig zijn? Dit is geen stripje meer. Of ben je inmiddels zo bedreven dat je de karakters nu aanzienlijk sneller tekent dan 1-2 jaar geleden? Maar dan nog! En het leuke is dat je ook nog goeie humor hebt. Ik kan het allemaal jammer genoeg niet zo goed thuisbrengen omdat ik nog maar heel weinig hier lees. Maar wordt het niet eens tijd voor je eigen strip? Je echte eigen © Jurk strip? In je eigen soort van zoekplaatje vorm?
Man ik ben echt van m’n sokken geblazen door deze laatste Jur!
Dank! Dank voor je uitgebreide reactie.
Net als veel anderen ook de moeite nemen te reageren. Leuk! Dat waardeer ik.
Ik teken zeker sneller. Het werkt omgekeerd… ik timebox. Vanaf dag 1. De eerste was het beste dat Ik in 10 uur kon maken. Dit ook. Alleen vorige week was 16 uur. Toen moest ik ook nog het concept uitwerken. Elke tekening is give or take een dag tot 10 uur werk. Meer tijd heb ik niet.
The Jurk strip zou leuk kunnen zijn, maar ik teken graag de actualiteit. Dat leent zich minder.
We gaan het beleven.
@Jurk, heel erg gaaf en plezierig om alle details langs te lopen. Het brengt mij terug naar mijn jeugd wanneer je een nieuw stripboek had gehad, alle plaatjes stuk voor stuk uitpluizen. Voor mij ben je een eindbaas! De #14 van HF!
@Jurk ik had je vorige en dus het nieuwe format gecompleet gemist… Erg leuk zo zeg! Het geeft je ook wat meer vrijheid om de topics en grappen een plekje te geven. Wel zoeken naar de muis weer… . Top!
Compete chaos op het de tekening!
Gewoon weer fantastisch gelukt man, echt respect!
Met de vorm en progressie, die je hier nu toont, ga je de richting op van Jan van Haasteren. Dat mag je zeker als compliment opnemen, als je ziet, welk details in de mans tekeningen zitten. Die details zie ik in jouw tekeningen ook weer terug. Een diepe buiging voor je kunsten!
Leuk!! Dank voor je leuke reactie. Fijn dat jullie er zoveel plezier aan beleven
Zeker dat is een groot compliment
Dank!!
Tadaaa… deel 16.
De topics:
Belde iemand jou ook voor een GO?
Goed kijken ook… wat is die oranje slang?
Jaja het werkt…
Oh neeeeeee…
Fuck you, dan vraag je er ook om…
Zoek de ninja ijsvogel: