11 Jaar geleden had ik ineens twee horloges in mijn bezit. De een zelf aangeschaft, de ander was een huwelijkscadeau van mijn vrouw. Dit waren respectievelijk een Stowa Marine en een Dornbluth 99.1.
Daarvoor zat ik letterlijk al jaren te twijfelen om een horloge aan te schaffen.
Een paar jaar geleden begon het idee te borrelen de Stowa te vervangen voor iets mooiers. En in de jaren erna bleef ik steeds terugkomen op 1 model.
Je ziet, erg impulsief ben ik niet met mijn aankopen. Maar als ik eenmaal iets koop, wil ik het ook snel geregeld hebben en doe ik er lang mee.
Dus, om te kijken hoe de horlogewereld er tegenwoordig uitziet ben ik hier terechtgekomen. ( na er eerst achtergekomen te zijn dat DZVL kennelijk niet meer bestaat…)
Aan de hand van ervaringen en aanbevelingen van dit forum drie handelaren aangeschreven. Nummer 1 gaf aan geen nieuwe horloges meer te leveren, nummer 2 gaf aan niets met dit merk te doen maar wel evt het tweede merk waar ik navraag naar had gedaan te kunnen leveren en nummer drie heeft tot op de dag van vandaag geen reactie gegeven.
Hm. Tot zover de aanbevelingen dus. Dan maar Chrono24. Model+nieuw+ voorraad+dichtbij binnen de EU. Bingo. Vrijdag besteld, vandaag geleverd.
En wel een doos in een doos in een doos in een doosje.
En daar istie dan
Leer moet nog wat soepeler worden. Maar wat een prachtding!