Nieuwe aanwinst: Let's GO!

Heel cool, gefeliciteerd!

Wow gefeliciteerd geniet er van!

Nope, bewust voor pin buckle gekozen.

1 like

Die stonden al ergens in een topic.

De Stowa staat met een scherpe prijs op Marktplaats sinds zaterdag. Voor die prijs mag ie weg, anders blijft hij nog even denk ik. Is een Marine 2801 handopwinder dus, met zilveren dial. Limited edition destijds.

De Dornbluth is een 99.1, destijds de eerste en lange tijd de enige met blauwe dial in Nederland. En misschien nog steeds wel. Die gaat iig niet weg.

Waarschijnlijk komt, als de Stowa weg is, er nog een Omega Aqua Terra bij. Dan heb ik er 3, voor elke gelegenheid. En waarschijnlijk voor de komende 10 jaar weer klaar. Of niet. We zien wel.

2 likes

3 hele fraaie zelfs!

:joy::joy:. Dat zien we hier wel vaker!

1 like

Sjiek!

Mooie aanwinst :sunglasses: Bij deze is de achterkant toch wel een foto’tje waard lijkt mij :star_struck:

Prachtig !!! Deze staat heel hoog op mijn verlanglijstje… meer een Grailwatch.

Fraai hoor. En idd, kom even door met een kiekje van de achterzijde!

Voor de, eh, achterzijde fetishisten:

17 likes

Oef, ik vind deze zo gaaf. Gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst.

prachtig, geniet ervan!

:rofl: Leuk verhaal, prachtig horloge. Veel plezier er mee. :+1:

Ik kan kort zijn.

:heart_eyes:

Mooi hoor! Gefeliciteerd!

Ik zou bijna voorstellen om eens een 100 Euro in een nieuw alligator-bandje te investeren. Ik zeg 100, wetende dat dat tussen 80 en 198 Euro kan liggen. Want die banden zijn zo gaar dat ik denk dat je het bijna als nieuw horloge gaat zien wanneer je er nieuwe sloffen om legt.

2 likes

Ja , echt heel mooi . :blush:

Prachtig horloge.
Veel plezier ervan gewenst.

Veel bang for je buck! Erg gaaf. Uurwerk mooi, dubbele afstelling zwanehals. Wat is de diameter? En idd, als eerder gezegd, een topband verdient ie wel!

Geheel mee eens. Nu wil het toeval dat ik in mei jarig ben en m’n vrouw vroeg of ik nog een kado idee had. Eh, ja dus.

Overigens, die Stowa, daar heb ik nog het originele bandje van liggen, nooit gebruikt. De koper krijg die er gewoon bij.

Vwb de Dornbluth, ff afwachten dus. :upside_down_face:

1 like