@Jurk, heel erg gaaf en plezierig om alle details langs te lopen. Het brengt mij terug naar mijn jeugd wanneer je een nieuw stripboek had gehad, alle plaatjes stuk voor stuk uitpluizen. Voor mij ben je een eindbaas! De #14 van HF!
@Jurk ik had je vorige en dus het nieuwe format gecompleet gemist… Erg leuk zo zeg! Het geeft je ook wat meer vrijheid om de topics en grappen een plekje te geven. Wel zoeken naar de muis weer… . Top!
Compete chaos op het de tekening!
Gewoon weer fantastisch gelukt man, echt respect!
Met de vorm en progressie, die je hier nu toont, ga je de richting op van Jan van Haasteren. Dat mag je zeker als compliment opnemen, als je ziet, welk details in de mans tekeningen zitten. Die details zie ik in jouw tekeningen ook weer terug. Een diepe buiging voor je kunsten!
Leuk!! Dank voor je leuke reactie. Fijn dat jullie er zoveel plezier aan beleven
Zeker dat is een groot compliment
Dank!!
Tadaaa… deel 16.
De topics:
Belde iemand jou ook voor een GO?
Goed kijken ook… wat is die oranje slang?
Jaja het werkt…
Oh neeeeeee…
Fuck you, dan vraag je er ook om…
Zoek de ninja ijsvogel:
Hier de totaal foto… de tekening wordt steeds groter
Inmiddels al 14k pixels, dus moet hem steeds verkleinen op het forum tot 4k pixels, want dat is de max.
Wow, subliem gewoon
Kwalitatief hoogwaardige strip maat. Damn ik heb heb er al twee keer naar gekeken en gelezen. Ik ga het nog een keer bekijken .
Heel tof dit, een diepe buiging ♂
Dank maat!
Fijne nacht en goede zondag gewenst!
Super dit
Haha echt fantastisch
Briljant, en dat dekt eigenlijk de lading niet!!!
Nog los van de ware kunst, het tekenen zelf - maar hoe krijg je dit zo bedacht zeg! De humor, de verschillende topics die zo samen komen!
De tekening zelf… Gewoonweg bizar! De details die je erin hebt zitten…
Enneh, wat zit daar in de boom met grote ogen toe te kijken?
Heerlijk begin van de zondag!!!
Prachtig gedaan weer Jurk, het “achter de muziek aanlopen” spreekt mij natuurlijk bijzonder aan , fijne zondag!
Geweldig Jur, en je wordt er steeds beter in!
Als Adrian van Hooydonk deze ziet kun je zo bij hem aan de slag als ontwerper.
Heerlijk om de zondag weer zo te beginnen.
Hij is leuk @jurk. Weer leuk van alles bij elkaar gebracht. Ook dat bord bovenop het gebouw van de tweede aflevering (zou &
dat accepteren op hun gebouw?), dat hoor je nog wel eens…
Die oranje rups??? Ik ben nog even aan het zoeken waar die bijhoort
Wauw, Toch nog een mini verschijning in de strip. Geweldig !
Moest echt even zoeken
Heel leuk gedaan @Jurk blijf zo doorgaan !