Tja wat kan ik nog zeggen??? Iedere keer denk je beter wordt het niet maar ja hoor gaat gewoon verder net als de hel/riool.
Het wordt zo een deurposter.
Maar wel een nieuwe muis in de snoep vijver.
Tja wat kan ik nog zeggen??? Iedere keer denk je beter wordt het niet maar ja hoor gaat gewoon verder net als de hel/riool.
Het wordt zo een deurposter.
Maar wel een nieuwe muis in de snoep vijver.
Prachtig gemaakt met schitterende details. Complimenten.
Weer heel gaaf gedaan @Jurk tekening gaat zo groot worden, dat het bijna een Jan van Haast lijkt te worden.
De Hf city begint indrukwekkende vormen aan te nemen. Erg mooi gedaan.
Is het weglaten van de oude tekstjes een bewuste keuze? Ergens zou het misschien ook leuk zijn om uiteindelijk een jaar in 1 enorme HF city print te hebben zitten.
indrukwekkend !
Ik kan mij voorstellen dat het dan enigszins onoverzichtelijk zal worden. Een leuk idee is het wel.
Indrukwekkend hoe je de lat voor jezelf zo steeds hoger legt.
Groots
Mooi, echt heel gaaf gedaan!
Ik stel voor om een stukje voor de kust van Zandvoort in te polderen en HF city daar daadwerkelijk te starten… Misschien kunnen we het meteen uitroepen tot een onafhankelijke staat, en onze eigen munt invoeren, die gekoppeld is aan de waarde van de submariner
Prachtig! Geweldig vormgegeven en schitterend vertaald naar het kunstwerk.
Mooi om te zien hoe jij je hebt ontwikkeld (en nog steeds gaande)
Dank jullie wel!!
Tuurlijk
Thanks woordkoning
Doe ik idd express. Elke week wordt je aandacht getrokken naar de teksten. Dat is waar het dan die keer om draait.
Dat idee heb ik ook. Kan ze zo aan zetten. Doe alle teksten ook op losse lagen.
Dat is een groot compliment
Het wordt iig ook een puzzel
Zeker! Elke keer een nieuwe zoekmuis.
Waren er niet een paar partijen te porren voor het bouwen van een nieuwe stad. Plusminus 100.000 bewoners.
Klinkt als een plan. Misschien een petitie starten? 30.000 handtekeningen waren genoeg volgens mij om het op de agenda te krijgen.
Als wijknamen horlogemerken, en de straatnamen de bijhorend modellen. Lekker overzichtelijk. “Oh, je woont op submariner 16610, nummer 12. Daar rij ik zo doorheen, even langs de explorer-singel naar de Pepsi-laan en dan halverwege af en dan ben ik er al.”
Volgens mij is er ooit zo’n plan geweest inderdaad. Eind jaren zestig was er ook iemand die een oud platform had gekocht voor de Italiaanse kust. Die heeft dat uitgeroepen tot een onafhankelijke staat. Daar is ook een hele leuke film over gemaakt.
Nee gast, mijn huis is niet opgeruimd, we kunnen afspreken in het Grand Complicacion Cafe ‘Haute Horlogerie’, Calatrava Laan 33 of Bistro ‘Last minute repeater’ ernaast op 35
Als er dan toch een meeting komt, liever op Daytona Beach
Andere versies;
Sealand
En dichterbij huis ook tegen/in Nederland/Duitsland;Eurostaete
De leukste (naar mijn menig) waren die hierboven, maar volledige lijst is hier;
Lekker, ik hoop dat ik een huisje voor list aan de Calatravastraat kan krijgen…
Ik ben alvast het volkslied aan het schrijven.
Watch us go! The time is on our side…