De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Erg mooi en doordacht gedaan, vooral die duivelse verleiding van Rolex. Beetje late reactie van mij, maar ik was je niet vergeten Jurk!

4 likes

Je vergeet mij nooit! :kissing_heart:
Dank Hans! Fijne zondag nog.

2 likes

Het werd pas bij de avond-koffie ipv vanmorgen, maar wat gaaf weer @Jurk! Ik heb er weer van genoten, en ook weer wat gemist op het forum de afgelopen tijd :grinning:
Bedankt weer, en zet me alvast maar op de lijst voor de poster/puzzel/… !

2 likes

Dat lukt nog wel, Nautilusstraat of Aquanoutlaan is lastiger

1 like

Fantastisch gedaan Jur!
Vanochtend natuurlijk al bekeken maar nu nog maar eens op een groot scherm voor de details.

1 like

Daar gaat het om!! :facepunch:

Leuk! Eerst maar weer eens zien of het weer lukt een jaar vol te maken, al kan deze tekening inmiddels wel op een puzzel. Hij is al 10k pixels groot bij 300 dpi.

Leuk dat je hem nog een keer bekeken hebt :+1:

4 likes

Maar die gaan ook x3 zodra die de overgedragen worden…

Best een leuk idee voor dit jaar, een puzzel uitbrengen voor het goede doel. Mi gusta.

5 likes

Ja snap je wel. :joy: jij denkt “als ik maar niet weer een strip moet DTPen :joy:

4 likes

114_009

Akkoord. Liever een puzzel.

4 likes

Moeilijkheidsgraad met 6 stukken. Anders teveel knipwerk voor @HanDavinci.

3 likes

Geen tijd om alle commentaren te lezen @Jurk . Maar heeft iemand al gezegd dat je best lekker bezig bent?

3 likes

:joy: Nee, de superlatieven waren op zeiden ze. Geen idee wat ze daarmee bedoelden.

4 likes

Held! :rofl:

4 likes

En de wallen worden hernoemd naar
“service beurt” straat

5 likes

Hahaha geweldig, samen met @crownguard in een bak kauwgomballen onze 2 nieuwe watch pipo’s verwelkomen :joy::joy:
@MotoSkooly @royke74

2 likes

Euh… wil de pret niet drukken.
Je bent samen met @anon34385602 en @SuperC

@Crownguard staat bij die andere grijze rakkers bij het grijze gebouw :joy: die met die groene trui :rofl::rofl:

5 likes

#hansanders :joy:

1 like

Wat een topper weer. Ik had hem even gemist dus Tnx voor de tag @WristCandy. :joy::joy: Geweldig werk wederom @Jurk :laughing:

2 likes

Dank!! Jullie moesten er in :joy::+1:

1 like