De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Absoluut fantastisch gemaakt!!
Die details, super!
Bedankt @Jurk ouwe projectontwikkelaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geweldig zoals gewoonlijk :raised_hands:t2:

2 likes

Geweldig Jurk, aan de vleugel zingend in de zevende Omega hemel😁, mooier kan het niet, dank je wel!

10 likes

Leuk @jurk ! :smiley:

2 likes

Hahahahaha @MannetjeMar gedwongen om klassieke muziek te waarderen, geweldig. Weer top @Jurk. :+1:t2::facepunch:t2:

4 likes

Briljant, ga zo door!

2 likes

Tof geworden zeg! En herkenbare topics :rofl::+1::+1:

2 likes

Ja zoiets dacht ik ook :crazy_face:

Mooi gezegd idd :+1:
Het mooie is dat ik het zelf ook nooit weet van tevoren. Het is voor mij ook een avontuur.

P

Dank! Wordt gewaardeerd :facepunch:

Jij bedankt! Je hoort er gewoon in én je had een top topic deze week, dus dit was het moment. Fijne zondag! :+1:

:joy:

Dank Martijn! :+1:

3 likes

Ga weer stuk hier …
En het totaal plaatje :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Hij is weer mooi @jurk!

1 like

Nogmaals bedankt Jurk en jij ook een fijne zondag! De strip hang ik op in de muziekkamer bij de vleugel, er hangt nog niets aan de muur😀.

13 likes

Mooi om te zien hoe HF City zich uitbreidt naar HF-Europe. De Franse Marine. Binnenkort nog de lucht in met vliegers en duikers in een duikboot, waar ook weer van alles mogelijk is.
Ik zie zoveel mogelijkheden.

Mooi gedaan en sterke zaken alla de stroopwafels ook het martelen met the 7th is goed. Het Louvre zeer goed gevonden door ook Ted (een @Jurk) daar neer te hangen.
Een vraag wat ligt er naast de muis?

3 likes

Het is weer een echte “Dress Watch” (aka "Kijk @Jurk ") geworden! Erg grappig…

4 likes

Ik zei het al eerder… Het moment waarop complimenten de lading niet meer dekken…hulde!!! @Jurk

2 likes

Wat een leuke strip weer. Je maakt er elke keer weer een prachtig plaatje van met een leuke draai aan alle verhalen op het forum.

Bedankt, voor elke minuut inzet. Ik weet inmiddels een beetje hoeveel tijd erin zit en naast hobby, is het een bijbaan. :smiley: Dus bedankt, voor al die tijd die je erin gestoken hebt, er in steekt en blijft insteken.

Geen idee of je voorgaande lagen er trouwens nog allemaal inzitten, maar misschien is het een idee om een grote PNG te exporteren van de huidige plaat en die als achtergrond voor een nieuw bestand te gebruiken. Dat scheelt veel rekenkracht gok ik, dan kan je weer even door tot je de limieten van je Mac weer bereikt.

2 likes

Pfff geweldig weer… echt weer een stuk kunst…en hoe bedenk je het haha​:rofl::rofl::rofl:

Je bent een lettertje vergeten in de tekst :

Ik ga wel lekker, 2 halfjes de F ontbreekt.
We willen wel een puzzel zonder fouten :rofl::pray:

1 like

Haha! Daar doe ik het voor. Ben altijd benieuwd hoeveel van de grapjes er altijd uit worden gehaald :crazy_face:.

:+1:

Haha leuk. Jij ook bedankt! Jij maakt met je immer vriendelijkheid en oprechte interesse het forum een stukje mooier. En ik heb jouw muziek nog niet eens gehoord :joy::+1:.

Mooi onderbouwde en mooie reactie! Dank! Waardeer ik altijd :facepunch: Iedereen zijn reactie :ok_hand:

Ook als…

Ik waardeer het des te meer! :+1:

Dank! Mooie woordspeling ook! :joy::+1: Graag gedaan. :facepunch:

Dank mede kunstenaar!

Best een klusje he :crazy_face:
Hier zit ook al weer meer dan een volledige werkdag in aan uren :see_no_evil:

Ja doe ik ook al. Sla elk deel afzonderlijk op en een nieuwe tekening begin ik op een flatten vorige. Maar de tekening is in het eggie inmiddels 1,5m groot met 600 dpi….

Eens. Maar dan wel een puzzel van 10.000 stukjes. :sunglasses::joy:

Dank!!!

3 likes

Lekker weer @Jurk! :+1::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

“Ik” hang er lekker bij… gelukkig wel met zeezicht :joy:

5 likes

Om te laten drukken heb je maar 300 dpi nodig dus kan naar 3 meter :grinning: ben je net op de helft.

Dan kan het ook nog naar HF-World.
Zo is Disney ook begonnen met tekeningetjes toen films toen parken toen Star Wars toen Disney Star (ik weet het ik draaf door)

2 likes