De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Je hebt jezelf weer overtroffen @Jurk! Prachtige vertaling van de gebeurtenissen hier op het forum. Ook mooi, dat je de tekening @Brodie in je werk hebt verwerkt (ik mag aannemen, dat het knip en plakwerk is geweest, anders nog meer respect voor je werk!
Er zitten hier een heel aantal getalenteerde kunstenaars op het forum. Daar neem ik graag mijn pet voor af, en buig diep! Ik kan het zo niet!

3 likes

Heel gaaf gedaan @Jurk, mooi hoe je alle topic’s zo treffend weet neer te zetten.

2 likes

Echt een prachtige plaat wordt het…

Wat een eer. Hahahaa Herman Brody. Ik moest erg lachen om de zetpil en de groene zweem is treffend!! Heerlijk.
En heel tof dat ik aan de muur mag hangen in je strip!

Het wordt hier al een paar keer genoemd, geroemd zo je wilt, maar wat is het toch fantastisch dat je hier elke keer weer zoveel tijd voor neemt.

Bedankt!!

6 likes

Dank!!

Toch nog die cameo :kissing_heart:

:facepunch::facepunch::facepunch:

Jazeker. Zo precies kan ik niet tekenen. Heel veel respect voor Herman @Brodie :ok_hand:

Dank! En leuk dat je net als veel anderen elke keer de moeite neemt om te reageren. :+1:

De eer is geheel wederzijds. Ik vind het knap en inspirerend hoe jij met de situatie om gaat! En ik voel een bepaalde vervangende trots dat tekenen hetgeen is dat je besluit te doen op zo’n moment. Tekenen heeft voor mij ook veel momenten een stuk dragelijker gemaakt, gezegd hebbend dat ik gelukkig niet jouw situatie heb hoeven doortekenen. :pray:t2:

I salute you :metal:

7 likes

waarbij we gaan zien hoe de vlieger landt waaraan de DD van @theinvisibleman hangt, rechtstreeks vanuit Thailand!?!?

@Jurk : fantastische aflevering weer! Die muis wordt ook steeds brutaler… tijd voor een kater!

1 like

Bedankt @Jurk! Geweldige tekening. :grin: Een hele eer dat ik een plaatsje heb gekregen, denk ik. :rofl: Ik ga hem inlijsten. :shushing_face:

:diving_mask: Laat die Tudor x M.N. nu maar komen eikels! :grin: :clap:

3 likes

Superaflevering weer. HF City groeit en groeit, echt heel gaaf :clap: :clap:

1 like

Echt leuk weer!

1 like

:joy: een vliegtuig moet er idd ook nog wel in of @daan met zijn heli die niet kan kiezen wat hij om moet doen.

Ja mooi hè! Misschien nemen die muizen het wel over :sunglasses:.

Graag gedaan!

Je kunt hem zeker inlijsten als je wilt! Of straks de puzzel verlijmen :joy::crazy_face:

Heb gisteren voor een HF lid een versie op dibond gemaakt. Ook wel heel vet!! 50x50. Lekkere zoekplaat. :ok_hand:

Dank! Ja hij groeit idd. Heerlijk dit nieuwe project. Elke keer dient er weer wat nieuws zichzelf aan.

Dank Hein!

16 likes

De maan op met Ruimte horloges

2 likes

Geweldig die piano :slight_smile:

3 likes

Yep. Een Steinway B211. :sunglasses:
Toch @HansT

2 likes

Wacht :scream:, je had mijn naam wel goed geschreven @Jurk. :joy:

3 likes

Bijna, het is een Yamaha C3, m’n favoriet😁.

2 likes

Hij was weer vermakelijk! @Jurk

2 likes

Haha, deze is echt prachtig. Heerlijk gelachen, thnx!

De muis @ mona lisa​:joy::joy::joy:

2 likes

shit… zie het. zonder spelfout geen echte Jurk. :slight_smile:

:ok_hand:

:sunglasses: :+1:

Mooi! graag gedaan!

1 like

Geweldig weer Jurk. Dit is echt een ander niveau :raised_hands:

1 like

Thanks!! :sunglasses::+1:

Heel cool @Jurk

Zelf vind ik de gewone simpele stripjes het leukste en ook het café vond ik iets leuker dan deze jumbo plaat. Maar weet hoe veel werk er in gaat zitten en veel mensen vinden het super leuk. Dus Shampoo en ga zo door!

Misschien een leuk idee om samen met Nancy een keer een cross-over te doen. Dus dat hij deze tekening van jou overneemt en jij die van hem!

Edit… @Sandy bedoel ik :joy:

2 likes