De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Groot gelijk!

1 like

Ieder bouwproject loopt vertraging op. Anders is het geen echt bouw project. HF City oplevering is uitgesteld!! En budget gaat ook overschreden worden, let maar op :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:joy::rofl::rofl::rofl: true! En ik ga mad monnies extra rekenen voor het goede doel voor al het meerwerk!
Oh je wilt glas in je raam?? BAM! Betalen pannenkoek.

3 likes

Je klinkt al als een echte aannemer.

2 likes

Standaard 2 stopcontacten op 1.50m in je woonkamer. Oh je wilt ze boven de plint, BAM 650,-

Oh je wilt er 8? Dan wordt het 5.000,-

2 likes

Hee, heb je met de projectontwikkelaar van deze wijk gesproken? Die hanteerde met sommige onbenulligheden inderdaad dat soort prijzen :smiley:

2 likes

Ik vind het belachelijk professioneel tekenaar vaart ook door de rode zee. :see_no_evil:
Waarschijnlijk heeft dit niets met de school in aanbouw in Antwerpen te maken.

Dan maar zo deze keer.

6 likes

@ Jurk: Proficiat met Jurkje :baby: :teddy_bear:

1 like

Gefeliciteerd Jurk!

Houd je horloge pot wel apart van de kinderpot he :hushed::sweat_smile:. Anders gaat het hard met die luiers :rofl:.

Als excuus kun je zeggen dat je daarmee een erfenis aan het aanleggen bent :smirk:

1 like

Van harte Jurk :+1: geniet er van. Mooi dat de kleine en moeder het goed maken. Maar hoe gaat het met papa? Roze wolken of ren-je-rot?

1 like

:joy:

Dank!!

Eerlijk? Kan wel janken. Dit is de 2de. De ander is 3,5 en het is nu een hel. Al dagen geen slaap en de oudste die echt o-v-e-r-a-l een issue van maakt. Dus geen moment rust idd. De roze wolk is ver te zoeken momenteel helaas.

6 likes

Het is normaal. Alleen daar heb je nu ff geen reet aan…

:muscle:

3 likes

Nou dit dus…
Moet je vanalles doen. Vergeet je dat je aan het uitkoken was. Staat alles blauw, meurt je hele huis naar plastic en is dit het resultaat. :persevere:

21 likes

Ja, de oudste is niet meer het enige kind.
Maar ik kan je gerust stellen, dat duurt maar 10 jaar. Of iets langer.

:joy: zo herkenbaar.
Veel plezier :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bekijk het positief: sterieler dan dit worden ze niet.
En beter de spenen vergeten dan de kleine.
cLzXF36

8 likes

:joy:

1 like

Je hebt gewoon van die stereliseerapparaten :slight_smile:

Bekijk Philips Avent SCF281/02 Magnetron sterilisator op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf281-02-magnetron-sterilisator/9200000002008475?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Deze gaat in de magnetron, die stel je in… bzzz, piep. Klaar.

3 likes

Dat is niet bakfietsgezinwaardig! :face_with_raised_eyebrow:

Jurk zit ondertussen een handwasje katoenen luiers te doen :joy:

6 likes

Ja dat is geniaal. Vooral als je van die borsteltjes hebt om je flessen schoon te maken.
Die hebben een kern van ijzer …………
En dat kan niet in de magnetron.
Ik kan het weten :man_facepalming:

4 likes

Heb je al een Urban Arrow @Jurk

5 likes