De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Geniaal Jurk! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Oh neeee echt niet hoor! :face_with_hand_over_mouth:
Voor alle zekerheid voor er enige twijfel is;
Ik was 100% sarcastisch en probeerde je er gek genoeg juist mee te complimenteren. :grimacing::sweat_smile::hugs:

1 like

Kleine kans :joy: maar denk niet dat hij had bedacht de strip te halen.

:+1:

Dank! Ik heb zelf veel lol gehad om de agenten Schaap en Citroen. Vooral die Citroen op hun kop. :joy:. Wie weet komen ze terug.

Ps. Krijg ik nu mijn Daytona? Ik weet dat jullie meelezen. Dank :+1:

Had trouwens wel gedacht dat het Island de grote winnaar zou zijn. Maar het is 50/50… voor beide formats zijn dus liefhebbers en bewijst toch ook hoe leuk het HF café format is gebleken. :sunglasses::+1:

Dank je! Beide is dan waar. Fijn dat het niet te merken is. :sunglasses: Inkten met een baby in de draagzak is goed te doen maar wel ff wennen :rofl:. Je moet niet over de tafel heen leunen.

4 likes

Haha ja leuk gevonden

1 like

Geniaal gewoon. Maar het Island is ook groot uitgegroeid! Wordt misschien tijd voor de HF kalverstraat ofzo…

2 likes

:joy:

1 like

Als vader van twee kinderen onder de twee ken ik het gevoel. Tijd is schaars! Des te toffer dat je ondanks alles de moeite blijft nemen en je kostbare vrije tijd hiervoor opgeeft! :+1:

1 like

Mooie editie van het café @jurk. Weer lekker vol met verhalen.

1 like

Tof Jurk! Ik voel me gevleid dat mijn NA verhaal het café heeft gehaald :blush:

1 like

Ik had gekozen voor HF cafe handwerk, lekker oldskool in mijn ogen… en je hebt al mijn verwachtingen weer overtroffen!
Prachtig weer :smile:

1 like

Hahaha @Jurk. Geweldig. T was leuk om alle reacties op het bericht van @ferry1959 te lezen. Maar mijn mailbox was wel een beetje ontploft!

4 likes

:sunglasses:

:sunglasses::facepunch:

Dank @Sandy :facepunch:

Je kwam niet verder dan de 3de plek :crazy_face:

:dancer::dancer::dancer:

Hahaha… ik zat dus niet ver af van de waarheid :rofl:

1 like

Wat een details weer, goed te volgen verhaal (ook zonder de hints maar deze heb ik allemaal aardig gevolgd), en die muis, altijd weer die muis :rofl: :+1:t2:

1 like

3e plek is goed genoeg voor mij :wink: ik ben er blij mee

1 like

@Jurk geweldig gelachen hier in huis “de Jero” hoe verzin je het toch steeds weer.
Zelfs de muis die niet in de val loopt​:joy::joy:
Deze print ik uit en lijst ik in

1 like

Top! Daar schortte het in het begin wel eens aan. :sunglasses::+1:

:sunglasses::+1:

Leuk! Alles voor extra acceptatie van onze hobby :dancer::+1:. Al was dat niet echt nodig bij jou volgens mij.

1 like

Hij is weer prachtig! :joy:

1 like

En je zit er in! Tweede plek met je zilveren aanwinst :ok_hand:

2 likes

Dat vind ik een van de mooiste complimenten! :sunglasses::+1: heel leuk.
Je had ook een mooi topic gemaakt dat verdiende om naar gerefereerd te worden. :+1:

:joy:

2 likes

Yes, heel erg vet :sunglasses:

1 like