De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Hoe verzin je het @Jurk :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Rotterdamse kaaskersen die door de schapen de citroenen niet meer zien. Bij het lezen van de “uitleg” probeer ik me alvast een beeld voor te stellen van wat er geschreven staat.
Wederom overtreft het mijn verwachtingen.
Ik had een olympisch podium verwacht, een grote taart waarop een grote kers ligt.
Dat er nog een voorzet van mezelf inzit is leuk.

Kortom is weer genieten op de late zaterdag.

1 like

Toffe aflevering weer :grin:

1 like

Geniaal weer :joy::+1:

1 like

Je kan wel weer zien dat je t een beetje hebt afgeraffeld…

:stuck_out_tongue_winking_eye: neeeeeh, te gek weer hoor!! Thankssss!

1 like

Mooi gemaakt weer hoor! Onwijs knap!

1 like

Dat ben jij @ferry1959. Ik vermoed dat Rotterdammert knettergek werd van al die keren dat hij getagd werd…

2 likes

@Jurk Wat een goed bezocht en gezellig café weer! Erg mooi gemaakt :clap::clap::clap:

1 like

Schitterend weer @Jurk!

Een bevestiging dat ik weer voldoende leestijd achter de rug heb deze week :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geweldig uiteengezet in opnieuw een stuk vakmanschap :ok_hand:

1 like

:rofl: geniaal!

1 like

Topstart van de zondag!
Geweldig gedaan weer!
Nu krijg ik die roodkapje melodie weer een poos niet uit mijn hoofd! :see_no_evil:

2 likes

Geweldig weer, @Jurk!

1 like

Super!!!
Vind hem in zwart wit ook erg mooi!!!

1 like

Hahaha vet zeg! Mooi gedaan😀

1 like

Weer lekker wakker worden zo. Klasse!

1 like

Super bedankt jongens! Heel erg graag gedaan en fijn dat hij weer zo bevalt :ok_hand:. En bedankt voor de complimenten, zoals jullie weten waardeer ik het heel erg dat jullie de moeite blijven nemen! Zo zijn we al toch al weer dik 2,5 jaar zo bezig met elkaar. :ok_hand:. Nooit gedacht dat ik het zo lang zou kunnen volhouden. Maar met plezier! Het is soms wel ff sprokkelen naar tijd, zeker met een baby. :crazy_face:. Maar gelukkig weten ze thuis ook hoe leuk ik dit vind om te doen.

Er zit wel degelijk een kern van waarheid in.
Ik heb helaas maar een x aantal uur. En hoe meer tijd ik heb hoe meer ik kan. Dit is het beste wat ik kan binnen de tijd die ik er tussendoor kan fietsen.

Logische toch :joy:

Dank! Met het Island is het nog makkelijker er een zoekplaat van te maken. Maar hier probeer ik het ook. Dat is de reden ook dat ik de plaatjes los post zodat je kunt inzoomen. :+1:

Ik bedoel jou en je topic

Zoiets :joy: het idee is dat er nu nog meer mensen hem om hulp vragen door het super aardige topic van Ferry. :joy: ik bedacht een soort van Hare Krishna’s die @Rotterdammert als een soort van God zien :rofl: gewoon omdat het kan.

Haha… nee helaas. Is ook een Hare Krishna. Ralph is consequent bij mij in zijn zwarte pak met petje als hij er in zou zitten.

Jouw creativiteit is ook ongeëvenaard :joy:. Graag gedaan en dank voor het meedenken! Goed idee van de kaas en de muis.

:joy: als je alles weet zonder de hulppost, ja dan weet je voldoende :joy:

:stuck_out_tongue_closed_eyes: Fijne zondag hè!

Heeft ook wel wat je :sunglasses: als ik hem zo zou laten zou ik nog wel wat grijstinten in de kleding gooien. :+1:

8 likes

Top weer. :ok_hand:

1 like

@Jurk je hebt jezelf weer overtroffen met een ouderwets café! Bedankt.
Erg goed gevonden weer :+1:

Het lijkt me nou grappig als die kaasstengel nog mee leest, dit ziet, en dan tot inkeer komt.

1 like

Mooi weer, Jur. :ok_hand:

1 like

Haha mooi Jur, leuke humor en de café opzet vind ik toch leuker :+1:t2:

1 like