Ik vind het eiland wel heel cool, wellicht ook door het zomers sfeertje . Maar het gaat om jouw ingevingen en creativiteit. Een kunstenaar dient niet gestuurd te worden
Mee eens. Creativiteit is ook van elke situatie iets maken en het zijn twee formats die ik zelf ontwikkelend heb. Dus met beide kan ik meer dan goed uit de voeten.
Tot nu toe staat Café Handwerk voor. Jullie hebben tot en met woensdag. Vanaf donderdag ga ik aan de slag.
Ik heb café met de hand gestemd, omdat het back to basics is.
Maar ik ben ook wel benieuwd wat het eiland gaat worden. Waar woont bv de superschurk? Is dat in een grot onder het eiland?
Weliswaar met een nipte overwinning van 1 stem, het forum sprak: Cafe! Cafe!
Dus jullie krijgen wederom een Cafe. Helemaal met de hand.
Het verhaal
Er was veel gebeurd deze weken.
Zo hebben we ‘AD kijk mee’ gate, waarin feit en fictie doorelkaar heen loopt. De Agenten Schaap en Citroen houden de boel scherp in de gaten.
En we hadden nog een gekke kaasstengel die de gemoederen even bezig hield, waarop er maar een kan reageren zoals hij… Onze @HansT .
Ook @Rotterdammert liet zich weer van zijn beste kant zien, maar of hij hier blij van gaat worden…
Ondertussen gaan er nog een aantal leden voor Brons, Zilver en goud… @Jero1
Last but not least loopt er ook nog mozaiek kapje door het cafe…
De topics AD gate.
Je wordt bedankt Ferry!
Brons
Zilver
Goud
Mozaïk kapje…
Kaasstengel en Hans
Met eervolle vermelding van @RoVaGo die kwam met het idee van de kaas icm met de muizen… nou daar kon ik natuurlijk wel wat mee. Goede tip! Dank.
Eerst de tekening maar eens 2 x vergroot en wat ik dan allemaal zie! Wat een details! De muis die zelfs niet in de val wil trappen…agent agent … Prachtig!