Beste allemaal, leuk dat je even meekijkt in mijn NA topic.
Ik ben enthousiast, ik is blij, ik had hier zo een zin in en nu ik deze kers op de taart in huis heb kan mijn dag niet meer stuk. Wat een geweldig gaaf horloge.
Deze NA van Oris is echt helemaal mijn ding, maar ook helemaal het ding van Oris.
Hun slogan, “go your own way” is met dit horloge absoluut een bullseye .
Ik ga ook graag mijn eigen weg, lekker jezelf zijn zonder je al teveel aan te trekken van wat een ander ervan vind.
Ja, dit horloge past daarom goed bij mij, Gewoonweg lekker doen, durven anders en vooral jezelf durven te zijn.
Dit horloge is net ff wat gewaagder dan een zwarte …
Dit horloge toont ballen , maar zoekt niet het extreme op.
Goed te combineren waarbij soms wel een beetje lef nodig zal zijn—>maar het kan altijd.
De kleur rood varieert van een heel donker rijpe kers in de schaduw tot een kers die in de volle zon hangt te flaneren.
Echt serieus een heel gave kleur, dit te samen met de geweldige bezel en super strakke indicies is het contrast en het spel waarop je getrakteerd wordt echt bizar mooi.
Wat een schot in de roos is dit horloge, absurd mooi!
Ik ben te enthousiast om veel tijd te spenderen aan vertellen.
Ik ga gewoon plaatjes showen.
FEATURES
Model: Aquis Date “Cherry”
Reference: 01 733 7766 4158 8 22 05 PEB
Functions: Hours, minutes, seconds, date
Material: Stainless steel
Dimensions: 41.5mm diameter; 13mm thickness
Crystal: Sapphire crystal
Caseback: Mineral glass
Dial: Sunray cherry red
Lume: Yes, Super-LumiNova
Caliber: Oris 733 (base Sellita SW 200-1)
Power Reserve: 38 hours
Water resistance: 300 meters
Bracelet/Strap: Stainless steel bracelet with divers’ extension and folding clasp
Lug width: 22mm
Manufactured: Switzerland
@OrisBoutiqueAmsterdam wil ik nog wel even bedanken voor deze kers op de taart, schitterend.