De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

:sunglasses::+1: Dacht aan puzzel. :ok_hand:

Maar het is spannend hoor jongens. Tot nu toe gaat
Het nek aan nek. En ik ga mij aan de uitslag houden. Morgen 1700 uur gaat hij dicht.

2 likes

Nee ik heb al gesproken. Kan dicht dus. :rofl:

1 like

blijkbaar zijn er maar 38 geïnteresseerde in een tekening van Jurk, straks met het album/poster/puzzel etc
staan ze weer te dringen ikke ikke ikke

1 like

Haha… lief van je. Maar gelukkig weet ik inmiddels dat veel leden er blij van worden! Ze kunnen gewoon niet kiezen.

Vorige tekening zo’n 75 likies. Prima :ok_hand: doen we het voor. En vooral veel interactie / reacties, nog leuker!

Vandaag om 1700 uur komt de uitslag van wat het gaat worden dit weekend. :ok_hand:

1 like

Met nipte overwinning… 44% versus 41% heeft het HF café van het Island gewonnen.
Dus zondag weer een café :facepunch:

8 likes

Deel 22

Weliswaar met een nipte overwinning van 1 stem, het forum sprak: Cafe! Cafe!
Dus jullie krijgen wederom een Cafe. Helemaal met de hand.

Het verhaal
Er was veel gebeurd deze weken.
Zo hebben we ‘AD kijk mee’ gate, waarin feit en fictie doorelkaar heen loopt. De Agenten Schaap en Citroen houden de boel scherp in de gaten.
En we hadden nog een gekke kaasstengel die de gemoederen even bezig hield, waarop er maar een kan reageren zoals hij… Onze @HansT .
Ook @Rotterdammert liet zich weer van zijn beste kant zien, maar of hij hier blij van gaat worden…
Ondertussen gaan er nog een aantal leden voor Brons, Zilver en goud… @Jero1
Last but not least loopt er ook nog mozaiek kapje door het cafe…

De topics
AD gate.

Je wordt bedankt Ferry!

Brons

Zilver

Goud

Mozaïk kapje…

Kaasstengel en Hans

Met eervolle vermelding van @RoVaGo die kwam met het idee van de kaas icm met de muizen… nou daar kon ik natuurlijk wel wat mee. Goede tip! Dank.

10 likes

Zwart wit…

20 likes

En in kleur…

63 likes

Weer super gemaakt Jurk!

1 like

Dude. Hoe verzin je het weer…
Super tof!

Wederom heel veel dank voor je mooie bijdrage aan HF!

2 likes

Heerlijk!!

2 likes

:+1: :rofl:

1 like

Prachtig weer Jurk en geweldig dat je mijn “Kaas” bijdrage hebt weten te gebruiken😀!

2 likes

Eerst de tekening maar eens 2 x vergroot en wat ik dan allemaal zie! Wat een details! De muis die zelfs niet in de val wil trappen…agent :sheep: agent :lemon::sweat_smile: :sweat_smile: Prachtig!

2 likes

Vooral @rlc die daar door dat ruitje loert is heerlijk :rofl:

1 like

Hoe verzin je het @Jurk :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Rotterdamse kaaskersen die door de schapen de citroenen niet meer zien. Bij het lezen van de “uitleg” probeer ik me alvast een beeld voor te stellen van wat er geschreven staat.
Wederom overtreft het mijn verwachtingen.
Ik had een olympisch podium verwacht, een grote taart waarop een grote kers ligt.
Dat er nog een voorzet van mezelf inzit is leuk.

Kortom is weer genieten op de late zaterdag.

1 like

Toffe aflevering weer :grin:

1 like

Geniaal weer :joy::+1:

1 like

Je kan wel weer zien dat je t een beetje hebt afgeraffeld…

:stuck_out_tongue_winking_eye: neeeeeh, te gek weer hoor!! Thankssss!

1 like