NA jubileum kado

Goedemorgen,

Een paar weken geleden al aangekondigd maar nog niet aan een NA topic toegekomen dus bij deze.

Ik neem jullie mee naar Februari van dit jaar er lag sneeuw en het was flink koud, tijdens onze dagelijkse wandeling zei mijn lief opeens tegen mij: ‘Jij wordt dit jaar 50 hè?’
‘Ja ja, ik wordt oud,’ bromde ik terug.
‘Maar daar hoort een speciaal kado bij. Het liefst wil ik je trakteren op een reis naar New York, maar met corona is dat misschien niet haalbaar. Wat kan ik anders verzinnen?’
Een aantal ideeën passeerden de revue maar die haalden het niet tot ze zei: ‘Misschien een nieuw horloge? Maar je hebt er al zoveel.’
Na even nadenken zei ik: ‘Dan de Omega Seamaster in het blauw, dat lijkt mij wel wat.’
Een aantal andere merken en modellen werden nog benoemd, maar de Omega bleef het horloge.
Bij thuiskomst de computer aangezet en wat onderzoek gedaan en reviews bekeken en toen was de keuze duidelijk: dit moest hem worden.
Na wat contact met wat dealers was er snel een goede deal en werd het horloge aangeschaft met de afspraak dat de garantiekaart pas na mijn verjaardag zou worden geactiveerd.

Het lange wachten kon beginnen😭

En op 13-7 was het dan eindelijk zover met trots presenteer ik jullie:


Ook de rubberen band erbij aangeschaft maar vind hem op staal wel mooier.


En ja de eerste krasjes zitten er al op:

Dank voor het lezen ,

Jeroen

117 likes

Prachtige Seamaster :star_struck: gefeliciteerd ( 2x ) :+1:t2:

1 like

Dank je ben er erg blij mee

1 like

Werkelijk prachtig horloge… Alleen die eerste foto was wel ff schrikken :sweat_smile:.

Gefeliciteerd!

Geniet van dit mooie horloge in goede gezondheid!

2 likes

Ja mijn foto kunsten zijn niet geweldig.
Dank je

1 like

Gefeliciteerd met je jubileum en deze mooie aanwinst!

1 like

Dank je ik heb nog geen ander horloge gedragen sinds ik deze heb

7 likes

Schitterende Seamaster! :beers:

Had het al gezegd… nogmaals: wat een top cadeau! Dan heeft je vrouw de hobby wel geaccepteerd :sunglasses:.

Veel plezier er mee!

1 like

Dank je🍻

1 like

Hoe heb je dat zo snel voorelkaar gekregen?

1 like

Dat heeft ze zeker, ben er super blij mee😀

1 like

Gewoon dragen en niet al te paniekerig doen krassen horen erbij, het is een gebruiks voorwerp

3 likes

Gefeliciteerd voor deze Nieuwe Abraham (NA).
En wat een mooi kado! Hiervan heb je langer plezier dan van een reisje New York.

1 like

Mooi hoor, dit jubileum cadeau Jeroen. :ok_hand:
Veel draagplezier toegewenst met je NA.

1 like

Dank je, en dat reisje komt er ook echt nog wel😎

Gefeliciteerd met je halve eeuw! En wat een mooi cadeau dat je van je vrouw gekregen hebt! Geniet er van (gezien de krasjes doe je dat duidelijk al :wink:)

Schitterend cadeau. Het gebaar ook, maar vooral het horloge zelf :crazy_face:. Enjoy!!

1 like

Dank je dat lukt wel

1 like

Ja is echt een super horloge voor mij is die helemaal af:
Eigen uurwerk✅ coaxiale echappement✅ keramische wijzerplaat en Lunette✅

2 likes