NA Tudor BB58 bronze

Na 2 weken geleden online de nieuwe BB58 bronze gezien te hebben was mijn interesse direct gewekt.
Tot dusver had ik altijd voorkeur voor géén sporthorloge en wel chronograph op leder.
Helaas kwam ik er op dit forum dankzij HanDavinci achter dat deze niet zomaar hij de AD te scoren was, maar louter bij de boutiques van Tudor zelf waarvan die in Keulen (Duitsland) het meest in de buurt was ±250km.
Zodoende heb ik 2 weken geleden een mail gestuurd of ik een BB58 bronze kon passen en wanneer deze in de smaak zou vallen deze ook mee kon nemen.
Passen kon zeker, echter moest ik wel rekenen op 1,5/2 jaar wachttijd…
uiteraard niet waar ik op hoopte en had ook wel iets korter verwacht.
Anyway. Vandaag op naar Keulen. Vrouw en dochter mee om om 14:00 de BB58 te gaan passen.
Ter plaatse werd ik zeer vriendelijke geholpen en het bronzen sieraad werd tevoorschijn gehaald.
Mijn partner en ik waren eigenlijk gelijk overtuigd van z’n schoonheid en na 5 sec wilde ik deze graag bestellen.
Tot mijn verbazing vertelde de dame mij, dat er gisteren een bestelling niet voldaan kon worden vanwege een betalingsproblemen en zodoende er 1 exemplaar is blijven liggen en ik deze kon afnemen indien gewenst.
Soms heb je gewoon geluk… vol enthousiasme heb ik deze dan maar gelijk afgenomen. Of het een mooi smoesje was of niet… ik heb mijn gewenste bb88 bronze.
Terwijl de dame de band verstelde en de betaling voltrok had mijn vrouw ineens ook wat fraais gezien. Als we dan 2,5 uur rijden en ik alleen iets voor mijzelf koop terwijl mijn dame ook wat moois ziet (draagt altijd een Fitbit) dan kan ik het niet maken haar in de kou te laten staan.
Na een hele prettige pas en verstel sessie waarbij alle tijd was voor ons reden we terug richting ‘t gooi 2 tudors rijker dan we verwacht hadden.
Genoeg bla bla… hierbij de foto’s:


En tot slot de tudor voor m’n dame: Royal M12113-0007

Mooie aanvulling op m’n kleine collectie:

149 likes

Gave aanwinsten! Van harte!

Wat komen er toch veel mooie Tudors bij de laatste tijd! Geniet ervan!

1 like

Zo! Lekkere aanwinst! (En tevens die van je vrouw) Geniet ervan :sunglasses:

Staat hem goed, die kleurencombi.
Veel plezier ermee!

Proficiat. Horloge met karakter. Verder geloof ik niet meer in die ‘gelukjes’. Iedere week lees ik wel zoiets, ‘toevallig’ een bestelling geannuleerd of ‘toevallig’ net een extra binnengekomen. Lulkoek. Ze geven aan hoe ‘schaars’ het horloge is, gewoon om meer kopers aan te trekken. Ze weten wel hoe het werkt. Maar goed, fijn dat je hem hebt!

7 likes

Vet! Vind dit de mooiste Tudor release van dit jaar. Gefeliciteerd.

De Tudor van je vrouw mag er ook zijn.

1 like

Ik snap je hoor, ik geloof ook zeker dat het (soms) zo zal zijn, maar als je hem zelf gelijk mee krijgt, zal het je een worst zijn wat het excuus is :slight_smile:

1 like

Erg mooi deze Tudor! Proficiat!

Zeker! :slight_smile:

Twee maal :ok_hand::ok_hand: Kan niet anders dan dat deze dag de boeken in gaat als; mooi, gaaf etc. etc. :sunglasses:

Geniet van jullie nieuwe aankopen!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst(en). Het is een zeer mooie uitvoering zeg!

1 like

Het is inderdaad wel onverwacht lekker naar buiten lopen wanneer je verwacht met lege handen en 1,5 jaar wachttijd weer terug te rijden, toch beide met voor ons beide ook een eerste tudor vertrekt.

1 like

Mooi hoor, die bronze is echt prachtig

Die bronzen Tudor is wel een blikvanger. Geniet ervan! :slight_smile:

Mocht hij desondanks niet bevallen #dibs :stuck_out_tongue_winking_eye:. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

1 like

Lekker man. Echt benieuwd naar de ontwikkeling vd patina. Show the progress zeg ik zo

Gefeliciteerd met jullie schitterende horloges! Erg tof die bronze. De eerste van het forum denk ik? :grin: Heb je al eerder een bronzen horloges gehad?
Hoe bevalt de t-clasp? :ok_hand:

2 likes

Prachtig :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

Mooie aanwinsten allebei :+1:.
Dubbele proficiat !