De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Ha ha, groots weer :rofl:

1 like

Ongelofelijk @Jurk !
Echt fantastisch. Wauw!!

1 like

Alle superlatieven zijn al wel genoemd hier.
Wat ik zo leuk vind is de humor zoals het ventiel op het luchtkasteel. Waar de details zitten de schaduw van het luchtkasteel en natuurlijk onze vriend de muis

Meer niet te melden dan hierboven al door menig ander gedaan.

6 likes

Goud weer! :boom:

1 like

Wederom fantastisch @Jurk!

1 like

Prachtig werk Jurk. Dat luchtkasteel is zalig getekend, met dat doorzichtig ventiel, en die vleugeltjes. :ok_hand:En dan de achtervolging van team ‘50up’ en de vriendin van rlc met een rolex bikini. :joy:

3 likes

Fraai hooi @Jurk

Wat is je plan aan het eind vh jaar? Heel groot doek van maken ter veiling?

2 likes

Ongelofelijk!!!

Hoe krijg je het bedacht?
En hoe krijg je het vervolgens nog op “papier” ook zeg? Om maar eens een bekend bierbrouwer te citeren " vakmanschap is meesterschap"!

2 likes

Subliem weer @Jurk!

Schitterend die green egg erbij!

1 like

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de strip de afgelopen periode wat minder gevolgd heb. Maar als ik dit dan zie denk ik, wat heb ik allemaal gemist?! Man, wat een stappen heb jij gezet als striptekenaar! Heel erg tof

3 likes

Goed gelukt weer zeg :ok_hand:
Wat een joekel is het aan het worden!

1 like

Tief op sloeber :joy:

3 likes

Prachtig Jurk💪🏻

1 like

Super gaaf!

1 like

Wat is en blijft het toch leuk om (over) jezelf terug te zien in die plaatjes-tractaties van jou :smiley:!
Supertof gedaan weer. Doe het maar ‘effen’…. Chapeau :tophat: !

1 like

Dank jullie wel jongens! Ik waardeer het enorm dat iedereen nog steeds elke reageert! :+1:

Ik ben zelf ook dol op details! :joy::+1:
Zitten er nog wel meer in. Gewoon een lekkere zoekplaat. Heeft iemand bijvoorbeeld ook door wat de muis mag kopen?

Puzzel voor het goede doel.

Dank! Ja… gewoon. :joy:
Zelfde denk ik als een muzikaal iemand die tonen hoort. Dat hoor ik weer niet helaas :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dank je! Ben gewoon lekker door gegaan. :sunglasses::+1:
En dit is de laatste status.

:sunglasses:

Jep. :joy: hij is al inmiddels over de 2x2 meter.

Dank je! Je topic hoorde er in! :sunglasses::+1:

9 likes

+1

Precies dat! Waar ben ik geweest al die tijd?

1 like

Heerlijk! De tijd die erin zit is te zien :+1:

Dank weer!

afbeelding

2 likes

Tjonge, wat een uitgebreid meesterwerk weer. Ik moest hardop lachen, en mijn vrouw herinnerde mij eraan dat ik in een tent lag, op de camping op zondagochtend toen ik een paar keer: “wow” en “zo kijk dan” hardop zei. Terwijl ik dacht dat ik dat alleen maar dacht.

Merci beaucoup: ik ga vandaag de bijbehorende gemiste topics eens lezen! :ok_hand:t3::fr::wave:t2:

3 likes