De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Haha hij is cool @Jurk
Heb ons 4 met de taart uitgeknipt en als Appgroep foto ingesteld :sunglasses:

6 likes

Wat ontzettend gaaf gedaan weer @Jurk!
Gewoon wauw! :grinning_face_with_smiling_eyes::blush:

1 like

Een Daytona!

3 likes

Ga helemaal stuk hier @Jurk
Echt zo knap wat je om de week flikt :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Zie ik een stalen Daytona bij de muis op tafel? :joy::joy::+1:

2 likes

:joy: heel tof gedaan!

1 like

Wat gaaf gemaakt @Jurk
Jij moet dit toch heel erg leuk vinden om zo elke week weer zo mooi te maken. Gaan we erg veel uren inzitten.
Maar wat heb jij een vooruitgang geboekt gezien paar jaar geleden. :ok_hand:

Top man

2 likes

Heerlijk @Jurk

3 likes

Dat vingertje ook!
En bbq gereedschap in de holster!
Schitterend!

12 likes

Echt geweldig

2 likes

Haha, hij is weer geweldig, Jur. Die green egg is echt fantastisch. :joy:

1 like

Wat heb je er weer een kunststukje van gemaakt @jurk. Ik ben ook benieuwd wat je met het luchtkasteel gaat doen in de toekomst :slight_smile:

1 like

Tsja, wat moet ik nog zeggen…ik ga gewoon nog een keer kijken :+1:t2:.

@Jur hier is toch wel iets aan te doen :pray:t2:.

1 like

Geweldig @Jurk !! Er is zoveel leuks te ontdekken. Kost ontzettend veel tijd om te maken, maar de waardering van je forumvrienden maakt dat het vast waard. Chapeau! :ok_hand:

1 like

Ach het blijft een horloge forum hè! Neem het jullie zeker niet kwalijk. :sunglasses: vind het alleen maar leuk dat mijn tekening inmiddels een integraal onderdeel zijn.

Correct!!!

Hahaha… een strip waard. :joy: helaas geen tijd. Wat moeten die anderen op de camping niet denken!

Dank! Fijn dat hij weer zo goed bevalt!! Had er zelf ook veel lol in, ook al was het stressen om af te krijgen.

Ach snap het wel. Een keer gewoon een eigen website maken waar dit wel kan.

Dank! Ja wie weet. Het zaadje is iig gepland. :sunglasses:

Haha leuk! Heeft @HanDavinci er al een sticker van gemaakt? :joy::+1:

Het is zó leuk! Het heeft zoveel aspecten die bij elkaar komen. Kan mijn woordgrappen er in kwijt…
Potcast, weg uppelen, details… mijn creativiteit. Het is heerlijk. En het voelt ook als een overwinning… van niets iets maken. Letterlijk meer kleur. :+1:

En ik waardeer jullie reacties heel erg. Ik voel de waardering. :sunglasses::facepunch:

Zeker!! :+1::rainbow:

Leuk he die details :joy:

:sunglasses::+1:

10 likes

Geniaal weer! Echt vakwerk!

1 like

Man, man… wat ben ik weer traag van begrip… ik was werkelijk in de veronderstelling dat het hier om horloges draaide. Terwijl al die horloge topics dus enkel ter inspiratie dienen. Meer een cartoonforum ‘in disguise’ :smiley:.

Errug fraai Jurk!! Wederom hartelijk dank voor het creëren en delen :pray:

2 likes

Haha geniaal weer!

1 like

Geweldig Jurk!

1 like

Prachtig weer Jurk :ok_hand:
" tief op sloeber" :rofl: :rofl: :rofl:

1 like