Haha dat nog niet geloof ik
Hij is weer heerlijk Coby.
Briljant!!
Haha heel gaaf Jurk!
Lekker weer @Jurk, overal is het komkommertijd maar de topics om wat mee te doen blijven maar komen
Dank jullie!
Dank voor de interactie en waardering!
Nee. … het moet elke keer beter!
Lijk je er een beetje op
Oh… hier wel al hoor
Voor mij geld dat wel inmiddels .
Win win.
Ja hoor…
Heel gaaf
Wat een werk @Jurk, maar zeer geslaagd
Het zit hem ook in de details, het is maar goed dat de medeforummers mij erop wijzen anders zou ik er toch een aantal missen.
Daarom zet ik er ook de topics er boven tegenwoordig (nou ja al 1,5 jaar lang ) dat maakt het leven van @Blauwbeer ook makkelijker aan het einde van het jaar bij het opmaken van het jaaroverzicht.
Maar idd het blijft een beetje incrowd als je de actualiteit van dit forum probeert te vatten.
Dank vriend!
Dude? Hoe dan? Vind je het gek dat er teveel tijd in zit, dit is potdikkie een kunstwerk man!
En ook een kunstwerk op abri formaat, met al die details… damn. Een hele diepe buiging en petje af!
Dank Bastiaan!
Ja… het kan helaas niet in minder tijd. Kwaliteit kost tijd, dat snap jij wel. .
Maar idd hij is lekker groot. We kunnen zeker een 2000 stukjes puzzel doen.
Of een “zoek de 500 verschillen”
Knap weer hoor. Tussen de jankende baby’s door.
De progressie is eng, waar eindigt dit?
“ @Oni dan? “
Dat Klibanski en Hirst tegen elkaar opbieden tijdens een veiling van mijn eerste stukken.
Bam! #lifegoals
Damn, ik hoop dat je die oceaan nog wat opvult, ik heb echt geen geduld om al die blauwe stukjes in elkaar te puzzelen.
Haha… daar dacht ik ook aan. Zal hem nog
Wat meer vullen
Niet alles gelezen maar wat is deze?
17 berichten plaatsen met ongeveer dezelfde tekening, alleen maar om likes te harvesten?!
Hij is weer goud @Jurk!