De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

afbeelding

Jaja, die @BobT is mij er eentje hè! Liever lui dan moe. Die T staat ook goot ‘Thuis’ … altijd voor 1700 uur stipt voor de piepers.

5 likes

Brrr wat fantastisch weer beste Jur!

2 likes

Dank!! :sunglasses::+1:

1 like

Steengoed weer :ok_hand:

1 like

Late reactie, maar was de hele dag weg gisteren.
Hij is weer geweldig en staat er weer op mijn bureaublad.
Hoe weet je het toch telkens te verzinnen.
En mensen terug laten komen in het verhaal (@HanDavinci), zonder ze dubbel te tekenen (wat natuurlijk ook niet kan).
Top man, ik verheug me al op de puzzel, maar weet nog niet of ik hem niet “in de stickers” zal laten. :grinning:

9 likes

Erg goed weer. Die afdruk van de kikkerpoten :rofl: Hoe verzin je het.

2 likes

Heerlijk weer zeg! Prachtig gedaan​:smiley::+1:t2:

1 like

Dank maat! Ben je al aan het oefenen met puzzelen? :sunglasses::+1:

Leuk! Ik kan hier erg van genieten! Waarom? Omdat mijn kunst inmiddels van een niveau is dat mensen er graag naar kijken. En dat stemt mij gelukkig. In het begin kreeg ik likies voor de inzet. En inmiddels minder likies, maar echte waardering :pray:t2:.

Logisch toch? :wink:
Vond zelf ook wel goed opgelost zonder Han dubbel terug te laten komen. Was daar nog even mee aan het stoeien in mijn hoofd. Want vond ook niet dat iemand er 2x in mag.

@MonsterT zit er om die reden ook maar 2x in. 1x echt en 1x op het schilderij. Terwijl ik hem er het liefst elke keer nog steeds in laat komen. @AmsterdamVintageWatches en @Fate_Amenable_To_Change zitten er stiekem wel 2x in. Maar daar kom ik mee weg, want 1x is op het YouTube kanaal en dat is niet live :shushing_face:

Die was simpel dacht ik :joy: het is de Explorer met Frog foot logo… dus ja zo. Zelf vond ik de link naar het eerdere verhaal van de hete heks die hem betoverd heeft in een kikker wel lekker doordacht :sunglasses:

:+1:

7 likes

Dat wordt echt een leuke puzzel als ik hem zo op je scherm zie.

3 likes

Als ik dan wat input mag vragen…
Moet links boven en links onder nog extra vulling?
Worstel daar nog even in mijn hoofd mee.
In het luchtkasteel komt nog wel wat.

3 likes

Wie?
De belangrijkste staat er 0 keer in…

:pensive::eyes::full_moon_with_face::expressionless::upside_down_face:

Wel als je de puzzel in 1000 stukjes wil. Alleen maar blauwe stukjes bij elkaar zoeken is geen ruk aan, maar ik zou het ook niet te vol stouwen. :+1:t2:

2 likes

Je snapt dat het alleen maar leuker wordt zo hè :joy:

:+1:

3 likes

Als de tekening af is ga ik mezelf gewoon overal erbij tekenen :sunglasses:

#masterplan

5 likes

Haha :joy: inderdaad een masterplan had het bijna gestolen.

Toen bedacht ik me dat ik niet kon tekenen.
afbeelding

10 likes

:joy:

1 like

Als jij en @lasteraar echt je best doen, ga ik kijken wat ik er nog mee kan. :joy:

Zet hem op! Over een week Svp jullie huiswerk in mijn PM. :+1:

4 likes

:hear_no_evil::eyes::fire:

4 likes

Kun je hier wat mee?

7 likes

Hahaha… die had ik ook al bedacht :joy:
Maar heb nog wat extra ideetjes.
Iets met een helicopter en Argentijnse methodes.

Ps. @Gipie @lasteraar als jullie je huiswerk niet maken en/of jullie het huiswerk afraffelen kunnen jullie het vergeten :sunglasses::+1:

4 likes