Aii, papamaxima…
Oei dit maakt de uitdaging wel interessant. ik ga mijn best doen om die harkjes nog mooier te maken. Maar ben er bang voor dat ik niet in de buurt kom van jouw niveau.
Daar gaat het niet om! Doe maar je best, heb een plannetje.
Komt goed
Ff wat tijd zien te vinden deze week
Hoe het eiland is ontstaan:
Prachtig!
Wat eendjes in het water, misschien wat kikkertjes… verdwaalde duiker misschien? Een Omega Seamaster geïnspireerde Poseidon?
En dan de lucht… Een omega Speedmaster geïnspireerde alien ruimteschip? Vliegende kop koffie met schotel?
En misschien zorgen dat het niet 1 strakke tint is, maar een patroon erin. Puzzel die mijn vrouw een keer kreeg van een foto, zat veel “bijna egaal” donker in, dat was echt een crime om te doen. Heel veel kijken of je puzzelstukjes echt op een kwart millimeter of zoiets aansloten en anders eruit en later nog een keer elders in de puzzel proberen. Met pak hem beet 30 tot 50 stukjes van de 2000 zijn we samen een avond of 2 bezig geweest.
Nice! Goede tips! Thanks Sandy!
Knip jij nu je eigen lijn door?
Story of my life
Verbeter snel naar biedingen!
Beide
Leuk hè tekenen!
Heel leuk te horen! Erg gewaardeerd. Fijn dat jullie er beide zo van genieten!
Doe ander net als ik wordt fan van Jurk ik kan ook niet tekenen wel flauwekul verzinnen. Maar dan heb je geen strip. Hooguit een audio bestand met slap geouwehoer.
Dat begint met een puzzel en een poster bestellen vervolgens kun je dan bij je eigen omgeving de tekst toevoegen Fan van Jurk.