De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

image

Hij is weer rete-goed :rofl:.

10 likes

Even koffie erbij gepakt, want het het is weer Eiland Ochtend! :desert_island::sunny::coffee:

Jezus, dit is een hilarisch begin van de zondag :joy::joy:.

Nou ben ik niet zo’n spirituele zwever. Nou ja, misschien een klein beetje. Heel soms. Maar jouw taak zou zomaar omschreven kunnen worden als Bring joy to the World :tada::star_struck::joy:. ‘T is weer top kerel! Thanks!! :pray:

5 likes

Teveel eer. Maar het idee was er wel. Denk groot en begin klein… ben begonnen met tekenen om de sfeer proberen te verbeteren vanuit mijn kant op het forum. Stond voor de keuze… account opzeggen of laat ik eens proberen te tekenen. We zijn nu 3 jaar verder :joy: en ik heb mijn passie gevonden. Waar die sfeer niet goed voor was :crazy_face:

9 likes

Haha lekker @Jurk, er is inmiddels meer te zien op dit eiland dan op Texel :joy:

3 likes

Sterk! :+1::muscle:. Velen lopen weg… niet per se onbegrijpelijk overigens. Maar de positiviteit vinden, kijk wat het jou en ons (!) uiteindelijk brengt. Mooi om te horen en om te zien man :smiley:

2 likes

Gave afleverin(en) weer @Jurk , van genoten :smiley:

2 likes

Grappig hè :partying_face:

Vond jou het lastigste om te tekenen. :ok_hand:
Op z’n kop.

3 likes

:relieved:

4 likes

Inmiddels is dit aangeland op professioneel niveau!

Die "raket"aandrijving van de rolstoel :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile: en dat groene tasje is ook een mooi detail!

3 likes

Nu maar hopen dat ‘ze’ mijn groene tasje laten liggen. Het wordt met de dag moeilijker een nieuw groen AD tasje met inhoud op te halen :innocent:
Ben erg benieuwd naar de puzzel dadelijk @Jurk

1 like

Je tekende hiervoor ook al?

1 like

Gaaf gedaan @Jurk je had weer genoeg inspiratie deze week👍

1 like

Ja, supertof dat ik jouw :white_check_mark:-sticker op de muur mocht plakken, slopen is ook een kunst :+1:

1 like

Heerlijk weer @Jurk!

1 like

Je moest er gewoon in! En had veel plezier om je op deze manier te tekenen. En als ik mij goed herinner lijk je ook nog.

Dank is wel mijn doel!

:partying_face::+1:

Voor HF? Ja, gewoon zoals de meeste. Niveau doodles. Schilderde en beeldhouwde wel al heel lang. Maar met cartoonisme kwam alles bij elkaar. Snel, spitsvondig (als het goed is), creatief en kunstig.

Het was deze week andersom, wilde nog gewoon een paar extra mensen er in stoppen nu het einde van het 3de seizoen bijna daar is. Maar dank, je kunt overal iets van maken als je wilt.

En je Vespa op het strand :joy:

Absoluut! :ok_hand: @Michel.s

Dank Ninja Henk!

Hahahaha… mooie woordspeling :sunglasses::ok_hand:

5 likes

Het is zichtbaar dat je er veel uren in heb zitten de laatste drie jaar. Je zal vast aanleg hebben, maar techniek en het eigen maken van een stijl kost gewoon vlieguren. Chapeau.

En heb je ook een apart Instagram account voor je andere kunstvormen?

3 likes

Niks gaat vanzelf. Daarom heb ik altijd respect voor mensen die iets hebben bereikt / neergezet. Die persoon heeft daar iets voor moeten laten / hard werken.

Nee. Komt er ook niet :joy:

4 likes

Precies. Heb een schurfthekel aan van die types die zeggen “jij hebt zoveel talent, het is een eitje voor jou”. Pleurt op. Talent/aanleg helpt zeker, maar iets bereiken komt je niet aanwaaien.

4 likes

Prachtige en met (ruimte)vaart gemaakte cartoon Jurk, weer van genoten!

2 likes

Geweldige aflevering wederom. Heerlijk om al de details te bekijken. Top. :+1:

2 likes