Ik heb vandaag eerst alle topics aangaande de nieuwe supplementen van deze week gelezen daar ik afgelopen week weinig tijd heb gehad.
Maar eerst het hele topic van Rik gelezen dat uit het oog was verdwenen terwijl ik het in het begin gevolgd wel steeds had. Die lange afstand raketjes f*cking briljant.
Weer rete strak getekend en natuurlijk de waterskiënde muis achter de ANWB waterfiets. Heb ook nog het hele helicopter verhaal zitten lezen en dan de uitvoering f*cking briljant.
Mmm begin in herhaling te vallen maar dat doe ik in dit hele topic al niet alleen in deze post.
@Jurk mijn dank is wederom groot om weer een paar uur extra te vertoeven op het forum voor de niet gevolgde /gelezen topics.
Het is weer een geweldige week. Deze morgen het eerste dat ik bekeek toen ik net wakker was. Deze week weinig op het forum geweest en dus redelijk wat gemist maar nu weer deels mee
Bijzonder wel hoe je het altijd zo weet te maken en er een gigantisch geheel van maakt. Echt onwijs veel voor jou hoor @Jurk. Met jouw strips voeg je enorm veel vreugde toe aan dit forum!
Vraag me niet hoe, maar ik ben ergens de strip even uit het oog verloren . Ga nu lekker bijlezen en heb als spijtbetuiging mijn avatar meteen aangepast.