De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Gave afleverin(en) weer @Jurk , van genoten :smiley:

2 likes

Grappig hè :partying_face:

Vond jou het lastigste om te tekenen. :ok_hand:
Op z’n kop.

3 likes

:relieved:

4 likes

Inmiddels is dit aangeland op professioneel niveau!

Die "raket"aandrijving van de rolstoel :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile: en dat groene tasje is ook een mooi detail!

3 likes

Nu maar hopen dat ‘ze’ mijn groene tasje laten liggen. Het wordt met de dag moeilijker een nieuw groen AD tasje met inhoud op te halen :innocent:
Ben erg benieuwd naar de puzzel dadelijk @Jurk

1 like

Je tekende hiervoor ook al?

1 like

Gaaf gedaan @Jurk je had weer genoeg inspiratie deze week👍

1 like

Ja, supertof dat ik jouw :white_check_mark:-sticker op de muur mocht plakken, slopen is ook een kunst :+1:

1 like

Heerlijk weer @Jurk!

1 like

Je moest er gewoon in! En had veel plezier om je op deze manier te tekenen. En als ik mij goed herinner lijk je ook nog.

Dank is wel mijn doel!

:partying_face::+1:

Voor HF? Ja, gewoon zoals de meeste. Niveau doodles. Schilderde en beeldhouwde wel al heel lang. Maar met cartoonisme kwam alles bij elkaar. Snel, spitsvondig (als het goed is), creatief en kunstig.

Het was deze week andersom, wilde nog gewoon een paar extra mensen er in stoppen nu het einde van het 3de seizoen bijna daar is. Maar dank, je kunt overal iets van maken als je wilt.

En je Vespa op het strand :joy:

Absoluut! :ok_hand: @Michel.s

Dank Ninja Henk!

Hahahaha… mooie woordspeling :sunglasses::ok_hand:

5 likes

Het is zichtbaar dat je er veel uren in heb zitten de laatste drie jaar. Je zal vast aanleg hebben, maar techniek en het eigen maken van een stijl kost gewoon vlieguren. Chapeau.

En heb je ook een apart Instagram account voor je andere kunstvormen?

3 likes

Niks gaat vanzelf. Daarom heb ik altijd respect voor mensen die iets hebben bereikt / neergezet. Die persoon heeft daar iets voor moeten laten / hard werken.

Nee. Komt er ook niet :joy:

4 likes

Precies. Heb een schurfthekel aan van die types die zeggen “jij hebt zoveel talent, het is een eitje voor jou”. Pleurt op. Talent/aanleg helpt zeker, maar iets bereiken komt je niet aanwaaien.

4 likes

Prachtige en met (ruimte)vaart gemaakte cartoon Jurk, weer van genoten!

2 likes

Geweldige aflevering wederom. Heerlijk om al de details te bekijken. Top. :+1:

2 likes

Ik heb vandaag eerst alle topics aangaande de nieuwe supplementen van deze week gelezen daar ik afgelopen week weinig tijd heb gehad.

Maar eerst het hele topic van Rik gelezen dat uit het oog was verdwenen terwijl ik het in het begin gevolgd wel steeds had. Die lange afstand raketjes f*cking briljant.

Weer rete strak getekend en natuurlijk de waterskiënde muis achter de ANWB waterfiets. Heb ook nog het hele helicopter verhaal zitten lezen en dan de uitvoering f*cking briljant.

Mmm begin in herhaling te vallen maar dat doe ik in dit hele topic al niet alleen in deze post.

@Jurk mijn dank is wederom groot om weer een paar uur extra te vertoeven op het forum voor de niet gevolgde /gelezen topics.

2 likes

En ik blijf het heel erg waarderen! Dank allemaal! :pray:t2:

2 likes

I was today years old… Vespa-Ed :nerd_face:

3 likes

Heb een tijdje onder een steen gelegen wat de strip betreft, top gedaan @Jurk👌

2 likes

Hij is weer prachtig @Jurk!

1 like