grappig! Nooit opgevallen
2 likes
RoVaGo
16 oktober 2021 om 07:48
1336
Ik heb nog eens minutieus zitten zoeken en terug kijken maar ik kan de hoofdrolspeler niet terugvinden.
@Jurk waar sta jij eigenlijk? Of uitzoomend op de tekening het geheel op je tekentafel erboven hangend net een potlood?
2 likes
Jurk
16 oktober 2021 om 08:09
1337
RoVaGo:
waar sta jij eigenlijk?
Nergens. Ik ben ook niet de hoofdrolspeler.
Dat zijn jullie en is het forum.
Er is een kleine hint, de potlood Sub. Zowel @Sandy en ik tekenen en hebben een Sub.
4 likes
RoVaGo
16 oktober 2021 om 16:41
1340
Toch vind ik dat het dan minstens een gouden potlood sub met factory “potlood onder hoge druk en warmte” ingelegd mag zijn dat fonkelt in de zon.
1 like
Jurk
16 oktober 2021 om 21:51
1341
Lieve mensen, bij voorbaat al excuses. Deze week geen HF Café, tenminste tenzij iemand opstaat voor een keer. Het Café is altijd een actueel ding, met zoveel mogelijk onderwerpen van die week. Daarom werk ik nooit echt vooruit en zoveel mogelijk op donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond. Deze week ga ik echter een weekendje weg met vrienden (vertrekken morgen zo vroeg mogelijk), dus bewust vandaag vrij genomen om de hele dag te tekenen en een beetje voor te bereiden voor een cursus die ik binnenkort ga doen (ze vragen me ongeveer 14 uur te lezen voor de aanvang).
Dit inspireerde mij tot dit kleine stripje (waar toch weer 2 uur in zit)…
Hallo mede HF ers.
Tijd voor mijn na voor te stellen.
Over de historie is genoeg op t interwebz te lezen dus daar ga ik t niet over hebben.
Waarom dit horloge?
T sluimert al langer de Ff. Vorig jaar net voordat COVID-19 echt uitbrak de blauwe al eens gepast. Prachtig. Maar goed toen sloeg de Lange koorts toe. Intussen weer wat ge en verkocht en dan toch maar besloten om t daily front eerst aan te vullen in afwachting van de Hentschel.
Mooie maat ook. 38 mm.
En ja weer blauw. En 100 (!) uur…
Beste lezer,
Graag neem ik jullie mee met een dagje Maastricht. Ik ben nu ongeveer 2 jaar aan het verzamelen en flipperen. Echter had ik nog nooit een rolex gekocht.(had ik dat maar eerder gedaan gezien de huidige prijzen😅)
Anyway ik had nog een hublot big bang liggen waar ik niet heel veel mee deed en deze mocht wel gaan.
Omdat ik toch al een dagje Maastricht had gepland met mijn vriendin heb ik het horloge te ruil aangeboden bij Juwelier Burger.
Mijn ervaring met deze juwelier is erg goed,…
34 likes
Jurk
16 oktober 2021 om 21:55
1343
Sebastiaan:
Rollator-vogel
Heb de originele rollator vogel van @Martijn ook gemaakt, dus kan lekker mijn eigen werk kopiëren
5 likes
Martijn
16 oktober 2021 om 22:02
1345
Hangt trots boven mijn bureau
3 likes
HansT
16 oktober 2021 om 22:04
1347
Prachtig Jurk, maar nu moet ik gauw gaan slapen, want morgenvroeg om 8.00 uur zit ik al weer op een zwarte vleugel te spelen, net als in de strip😀!
Veel plezier met je vrienden dit weekend!
5 likes
Jurk
16 oktober 2021 om 22:05
1348
Hahaha… Nee dat is dus @Sandy
Het is zijn week.
Daarom deze kleine toegift van mijn kant.
Succes morgen
Slaap lekker
4 likes
MrKees
16 oktober 2021 om 22:15
1349
goeie! Thx @Jurk en slaap lekker.
@Sandy hoe s je mannen weekend? @Pauwelix met de cornettos nog gezien?
3 likes
Lizzard
16 oktober 2021 om 22:16
1350
Wat uiteraard weer zéér gewaardeerd wordt
3 likes
StefanM
17 oktober 2021 om 04:33
1351
Heerlijk begin van de zondagochtend weer!!!
Jouw gevoel voor humor doet ook erg veel, de kwaliteit van het tekenwerk is ongekend!
Goede zondag!
1 like
HansT
17 oktober 2021 om 04:43
1352
Sorry Jurk nu zie ik het, ik sliep al half denk ik, maar wel een mooie zondag gewenst dan!
1 like