HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Weer mooi gedaan Sandy, al die nieuwe tooltjes inclusief een automatische handwinder toe! Helaas mag ik geen geld meer uitgeven, mijn geliefde vind een puzzel, een stripboek en een Rolex voorlopig genoeg voor mij😀.

3 likes

En je mag niet eens meer een

Jij zit wel onder de plak :astonished:. Maar je zou voorlopig ook geen horloge meer doen toch? Nou, wie weet ligt er straks toch zo’n opwind(end) ding onder de :christmas_tree:

3 likes

Haha, wie weet…

3 likes

Kijk dit gaat er steeds beter uitzien, de kwaliteit gaat met rasse schreden vooruit, en de grappen worden scherper. Yes de muizen zijn terug en Ted mag niet ontbreken. De hand ”op”winder kan op een misverstand berusten maar erg leuk uitgebeeld. En nog een glaasje gemeente pils voor @anon48992708EV

afbeelding

5 likes

Complimenten !
Ik dacht ik mis Ted maar die zat lekker te vissen :+1:.
Het gaat steeds beter en mooier worden.

2 likes

Lieve mensen, bij voorbaat al excuses. Deze week geen HF Café, tenminste tenzij iemand opstaat voor een keer. Het Café is altijd een actueel ding, met zoveel mogelijk onderwerpen van die week. Daarom werk ik nooit echt vooruit en zoveel mogelijk op donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond. Deze week ga ik echter een weekendje weg met vrienden (vertrekken morgen zo vroeg mogelijk), dus bewust vandaag vrij genomen om de hele dag te tekenen en een beetje voor te bereiden voor een cursus die ik binnenkort ga doen (ze vragen me ongeveer 14 uur te lezen voor de aanvang).

Alleen, loopt het allemaal anders als gewenst. Ik heb wat geschetst een klein stukje in mijn tekenprogramma zitten, het is nog lang niet af. Mijn vrouw heeft wat hoog oplopende zaken op werk, waardoor ze nu even een dagje thuis zit. Daarnaast is mijn auto vanmiddag met panne komen te staan toen ik naar mijn kinderen reed. De accu is op en dus doet het ding helemaal niets meer.

Alles hapte lekker in mijn tijd en energie weg. Tot de ellende van de auto, had ik nog wel fiducie (mooi woord) in.

Dus zie dit als een vrijbrief. Maak iets moois, op de achterkant van een viltje. Of misschien iemand die in tekst een kans ziet.

Heel misschien, ik neem een iPad mee ook al teken ik daar nooit mee, zie ik nog een kans om daar iets mee in elkaar te fröbelen. Maar beloven durf ik niet. Bij deze, nogmaals, een welgemeende sorry.

13 likes

Dat is toch al voldoende “stof” voor een aflevering?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

p.s. tig jaar geleden liet ik mijn kinderen de auto weer aanduwen. :innocent:

3 likes

Vroeger lukte dit maar met al die elektronica tegenwoordig kan je dit vergeten.

Succes met je kar en geniet van je weekend! :+1::beers:

2 likes

Nieuwe accu erin en gaan. Wel schrikken, want de auto stopte er gewoon mee bij een verkeerslicht. Op een drukke weg een auto wegduwen voor ongeveer 100m is geen pretje kan ik vertellen… :scream:

Hij doet het weer als een zonnetje op dit moment. @jurk, wat kost zo’n mx5? Minder elektronica is vast beter :wink:

Het weekend was leuk. Wel druk, maar erg gaaf.

2 likes

Een normale of de mijne :joy:
Die van mij wil je inmiddels niet meer weten. Daar koop je een Rolex grijs voor.

3 likes

Hehe, een normale. Maar ik blijf wel in mijn Opel Agila rijden. Ik denk niet dat vrouwlief het okee vind als ik de kinderen op de achterbak vastplak met ducttape.

1 like

Achterbak dan?

3 likes

Zijn er 4-deurs versies met achterbank? :slight_smile:

2 likes

Achterbak, achterbank… gewoon deze:

4 likes

Gewoon die maxi-cosi vaststrappen op dat rack :+1:

3 likes

Met een par tie-wraps, spanbandjes, kom ik vast een heel eind :wink:

2 likes

:coffee:

In de eerste plaats, de laatste kant om verwijzingen te maken naar het geweldige initiatief van @Jurk. Ik zou zeggen, maak hem los. Koop een strip, een puzzel of doe eens gek en doneer aan het goede doel door mee te doen in de club van 100. Zondag 31 oktober is de dag dat de aantallen vastgesteld worden als ik het goed heb begrepen.

Verder een kort voorwoord, lekker skippen als je dit concept okee vindt.

Samenvatting

Ik ben bewust het cafe een beetje los aan het laten. Het is een heel leuk en geweldig concept, maar het kost veel tijd elke keer. Het idee is om de komende tijd vooral wat lossere tekeningen te maken, zodat ik er minder druk van ervaar wat hopelijk meer humor oplevert. Ik ga wel wat stukjes uit het concept meenemen. Deze keer even geen @MonsterT (wel de muis), maar mijn idee is om die dus ook af en toe erin te laten voorbij komen. Soms los, soms mee in een van de plaatjes.

@Jurk had het over zijn jurk-isten… Dat brengt gekke gedachten voort uit mijn hoofd :slight_smile: Zie je ze al staan, voor een groepsfoto oid?

Zitten een @Schoen en een @RO3L aan de bar, zegt de een tegen de ander;

Als laatste ditmaal, ging mijn hoofd aan de haal met deze twee topics;

en

Fijne zondag allemaal! :smiley:

25 likes

Ook leuk! Doen waar jij je goed bij voelt op dat moment. Ik moest hard lachen :sweat_smile:

2 likes