HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Geweldig!

4 likes

Dit is zo tof!!

Hulde, lof en een diepe buiging voor allen die hieraan hebben meegewerkt!

Hier… veel goede karma! :raised_hands:

4 likes

Wat een mooi initiatief, super organisatie/communicatie en fantastisch resultaat. Bedankt aan alle deelnemers maar vooral aan de organisatie. Petje af. :billed_cap:

Nou, voor mij is het best oké om de rente eerlijk te verdelen onder de organisatoren. Dit mag ook beloond worden. :joy:

12 likes

Zo dan, dat is echt een mooi resultaat. Iedereen die hier aan heeft meegewerkt mag trots zijn op zichzelf :blush:

4 likes

Geweldig resultaat! Zo mooi zijn als we dit jaar weer zoiets kunnen doen met z’n alle.

4 likes

Ik ben erg onder de indruk. Prachtig dit. :+1:

5 likes

Respect mannen! Trots!

5 likes

Prachtig resultaat! Ik ben trots op ons forum.

4 likes

wow, wat een mooi resultaat! Echt uniek dat een “clubje” van horlogegekken dit voor elkaar heeft weten te krijgen. Grote dank aan de organisatoren. Ik hoop dat veel kinderen een mooie wens in vervulling zien gaan.

4 likes

Hier één van de reserve mogen ontvangen, ziet er echt super gaaf uit ! Complimenten aan iedereen die meegewerkt heeft!!

En met natuurlijk een sodalite datejust op de strip @Jurk :see_no_evil::see_no_evil:

5 likes

Nou… Ik vind het nogal een rentebedrag… Moeten we hiervoor geen polletje aanmaken?

5 likes

Heel goed!
En op hout, ik ben trots op jullie :+1:

Dank voor alle super leuke reacties!
Ik ben iedereen heel dankbaar!
We hebben wat speciaals neergezet met elkaar. :facepunch:

:see_no_evil:

Vanavond zal ik nog de veiling aanmaken. :facepunch:
Misschien redden we wel de 6,5K in totaal :ok_hand:

8 likes

Top. Ik ga m’n oude sok opzoeken.

3 likes

Schitterend resultaat zeg. Hulde en veel dank aan de organisatie en alle deelnemers.

2 likes

Jij ook dank voor de mooie bijdrage. En we zitten alweer op €793,10 voor de 2e lichting. Over de 6300 dus.

7 likes

lekker zeg!
vorig jaar haalde ik niet eens 700 op met de hele badge.
En nu ff met de ‘reserves’ 800.
Wat super dit!

12 likes

Betaald!

1 like

Grote klasse!

1 like

Dat lijkt me met overschot gelukt!

1 like

Ik heb nog even teruggezocht, maar hier is het nog niet gepost volgens mij.

Voor degene die de post nog niet gezien hebben, er is een apart draadje voor de veiling en die vind je hier;

3 likes