Goedemorgen!!!
Wat een (totaal)plaatje is het geworden zeg!!!
Complimenten voor het vele, originele en grappige werk!
Fijne zondag!
Edit: arme muis! Hij zal wel schoon worden zo
Het totaal is echt een bak werk geweest zeg… complimenten dat je dit doet voor ons in je vrije tijd. Ik kijk ook al uit naar de puzzel
panarai service centre incl muis.
Die schoenen van die kerel zijn wel tof, nu wil ik ze ook.
Dank Jongens!
Wederom een volle werkdag aan uren en tot 02.00 uur non stop bezig geweest. Maar niemand verplicht mij dit, ik heb zelf die (te grote) drive dit af te willen maken binnen de aangeven tijd.
Maar goed nu is hij er. Moet nog wel details nalopen.
Dat snap ik wel.
Jullie zitten er in hoor!
@Nico
@Ojjz
@amaris
@Blauwbeer
Zeker!
Zie hier het verloop…
Ook nog een heel stuk eiland bij gemaakt. Ik vind de tekening nu meer in balans qua wat waar gebeurd. Links voorin gebeurd nog te weinig.
Jullie hebben ook de strip gehaald:
@SpreadingWatches
@De_Guru
Schitterend eindresultaat @Jurk!
Dat gaat nog een hele puzzel worden voor mij. Of hij blijft in de doos met de stickers erop als investering!
Dank Ninja Henk!
Koop je er toch twee een voor het puzzelen en 1 als investering.
O, mag dat dan? Dan doe maar.
Hij is weer mooi geworden @jurk! Leuk dat je ons weer deelgenoot hebt gemaakt van je gedachten. Ik kan niet wachten tot je puzzel en strip hier op de mat vallen. Wat een reis waar je ons in hebt meegenomen…
Ook ben ik erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Ga je door? Nieuw concept? Of even een pauze? We gaan het zien. In elk geval, bedankt voor wederom een jaar aan tekeningen.
Het is een hele mooie en gave strip geworden.
Panerai Service Center
Ik vind hem erg fraai geworden, kun je oprecht trots op zijn.
Veel succes met de laatste , meestal zware loodjes
@Jurk 500 uur maar, heb je het weer lopen afraffelen??
Leuk die grapjes, maar damn wat een werk en wat een details. Dit is zóó mooi geworden
Absoluut petje af Jur, wow.
Ik zag m eerst op je Insta en zag de wasserette met Panerai eigenaar er voor zonder tekst ballon en kwam niet meer bij.
Het voelt als een eer, als je grapje in de strip uitgebeeld wordt.
Het tekenen zit er op, nu die laatste puzzels en strips nog slijten.
Wat @Henk zegt, koop er 1 als investering en 1 om in elkaar te zetten.
Of koop er 5 om cadeau te geven.
Mijn 2e puzzel gaat naar iemand die ziek is en veel tijd heeft om te puzzelen. Deze heeft niks met horloges, maar zal het absoluut waarderen.
Dus bestel nog een puzzel en maak iemand blij!!!