De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Geweldig weer! “Fretisj” :joy: :joy: :joy: :joy: :+1: :ok_hand:

1 like

AF en🧢je AF

Hulde.

Ik houd het kort hoor, ga niet meer vertellen hoe geweldig, subliem,prachtig, hoe kom je erop, grappig of hoe vaak ik koffie op mijn monitor heb geproest.

Het is aan @Jurk te danken dat hier een club een jaar lang bezig wordt gehouden omdat ze toch geen Rolex kunnen kopen daar die ook alleen maar worden tentoongesteld, net als deze unieke voorstelling.

Deze is echter wel TE KOOP hetzij voor een premium😀

Tip:
Om het blauw te vullen wellicht wat wolkjes en golven.

4 likes

Chapeau en respect @Jurk voor al het werk en het eindresultaat. Prachtig!

1 like

Wat een eer! Ik ga eens zoeken :slight_smile:

1 like

Haha tof, ookal heb ik geen poppetje als avatar toch er in. Lekker hoppig in de palmboom :slight_smile:

2 likes

Er is nu te weinig plaats over om een Seiko tsunami te tekenen die het eiland dreigt te overspoelen :laughing:

1 like

@Jurk het eindresultaat is echt geweldig! Ook is de tekening veel meer in balans om te puzzelen tov vorige week, heb je goed gevonden met de donkere zijde :ok_hand:.
Nu is het tijd om vol ongeduld af te tellen naar de kerstvakantie om te puzzelen.

3 likes

Leuk! :ok_hand:

Dank! Het was idd een flinke reis. Met veel ups, vooral van @SpreadingWatches @Juxienn en consorten, maar ook wel uitdagingen. Daar weet jij alles van. Tover maar eens een extra werkdag aan uren vandaan om de week. :joy:

Ga ik door? Ga ik mij over bezinnen
Nieuw concept? Dat ligt al klaar genaamd ‘van een ander Kaliber’
Of even een pauze? Dat is sowieso aan te raden nadat de strip af is. Maar ben er heel slecht in. Heb ook al 2 jaar geen vakantie genomen :joy: De maand vrij voor de baby was drukker dan ooit.

Dank jongens!!
Ben ook blij met het resultaat! Nog paar details wegwerken. :ok_hand:

Je bent laag hangend fruit :joy:

7 likes

Jij mag mij altijd plukken :heart_eyes: :sweat_drops:

Financieel dan, voor het goede doel. Je snapt me wel :wink:

2 likes

Hard werken betaalt zich uit, zoveel is wel duidelijk. Vind het korte en spitsvondige werk van je vaak ook erg grappig hier op HF.
Oh, en ik moet nog een puzzel vanzelf!
Die past nog mooi naast je ingelijste avatar :ok_hand:

6 likes

:sunglasses::+1: Dank Nico!!

1 like

Het is werkelijk prachtig geworden @Jurk :+1:t2:!

1 like

Wat een topper hoor!

UP! Met mijn kartonnen vleugels vliegt dit topic steeds naar de top :crazy_face:

1 like

@Jurk Een mooie finale, hulde, en dan nu tijd voor een time-out, je hebt het verdiend :+1:

1 like

Het sluitstuk :partying_face: :partying_face:.

Je hebt gedurende het jaar een scheepslading plezier gebracht op het forum @Jurk :tada: :star_struck: :rofl:. Prachtig! :pray:

3 likes

Dank! Was nog niet helemaal tevreden dus nog wat zaken aangepast
Extra schaduwen om diepte te maken en de schaduw van het luchtkasteel vond ik niet mooi. Ging teveel aandacht naar toe.

We hebben hem een beetje moeten stretchen om 70x50 voor de puzzel te halen, maar volgens mij stoort het niet…

@RO3L wat vind jij?

21 likes

Ziet er helemaal oke uit :+1: :+1:

2 likes

Hij ziet er echt super gaaf uit! Wordt echt heel gaaf die puzzel!

3 likes

Dat verbaast me niet echt :joy::joy:

Ik heb het nog niet gezien, goed dat je het vermeldt. Waarbij ik altijd op meerdere momenten een kijkje neem, het is simpelweg teveel om in 1 keer op te nemen. Elke keer vallen weer andere details op :smiley:

2 likes

Super weer @Jurk !! Wat een prestatie man, zin in het resultaat straks! :smiley: :sunglasses:

1 like