De HF kerstgedachte: hulp in Moldavië

Waarde HF vrienden. Sinds een tijdje steun ik de stichting Geef een Lach. Een organisatie die zich inzet voor gezinnen en straatkinderen, die het wat zwaarder hebben dan wij, in Moldavië. Ze gaan elk jaar daar naartoe met schoolspullen, kleding en meer dingen die wij al WhatsApp’end en naar onze horloge starend afrekenen zonder te weten wat we uiteindelijk hebben betaald. Deze organisatie is nu op een acuut probleem gestuit en doet een beroep op haar achterban.

In het kader van deze kerstdagen, doe ik bij deze een beroep op de kracht van onze HF community.

Hieronder een screenshot van de oproep van Geef een Lach voor hulp bij deze situatie.

Alvast enorm bedankt voor jullie bijdrage. Een klein bedrag is al heel wat waard, voor 10 euro koop je bijvoorbeeld in Moldavië al voor een week eten.

39 likes

Gedoneerd, tof dat je je inzet voor een goed doel!
Fijne feestdagen​:christmas_tree::grinning::+1:

3 likes

Top Willem, fijne feestdagen!

1 like

Whaha herkenbaar!
Ga eens kijken naar de actie!
Goed idee van je!

2 likes

Bedankt Richard!

1 like

Nobel plan, ik ga me er eens in verdiepen en doneren! Top Ide

Klasse!

Done. Sympathiek doel. :thumbsup:

6 likes

Ja potverdorie, wat een zielig verhaal. Nu moest ik wel. Ook gedoneerd :thumbsup:

8 likes

Goed bezig.

Done!

3 likes

Mooie actie…donatie gedaan.

:punch:

3 likes

Goede actie!
Zodra ik thuis ben doneer ik✌🏻

3 likes

Goede actie ide! Zal zo even wat overmaken👍

3 likes

Top Ide! Bij deze al appende een bedragje overgemaakt…:blush:

2 likes

vergeet niet tussendoor op je horloge te kijken :wink:

2 likes

Ehh, horloge wordt nu uitvoerig getest hihi

2 likes

Donatie overgemaakt.

4 likes

Donatie overgemaakt. (Ik ga ervan uit dat dit niet stiekem Ide zijn horlogespaarpot is… :grin:)

9 likes

Hier ook, upper de up of stickie op dit topic

3 likes

breng Ide niet op ideeën haha.
Ide’s HF fund me an new watch 2018 kickstart topic binnenkort te verwachten op HF

2 likes