De hoogste tijd…...…...(voorstellen)

… om te bekennen dat ik al ruim 1,5 jaar meelees op dit geweldige forum.

Nooit vond ik hiertoe voldoende aanleiding, hoewel ik achteraf bezien wellicht gewoon nog in een ontkenningsfase zat. Mijn afgelopen horlogehalfjaar was, naast het lezen van diverse bladen en het bijhouden van dit forum, ongeveer als volgt; bezoek Watch2008, aankoop Watch jaarboek 2009 (uitgave 2008 werkelijk stukgelezen), toch ook maar die vouwsluiting aangeschaft, horlogemakersloupe als verjaardagskado gekregen (van forumlid waarmee ik al sinds de middelbare schooltijd bevriend ben), verzamelen divers foldermateriaal, bezoek aan Rikketik (incl. langdurig verblijf voor de stand van (terecht) veelgeprezen Rob) en intekenen op een Pellikaan No.2, lichting augustus-2009.

Afgelopen vrijdag heb ik mij echter betrapt op het maken van mijn eerste “wristshot’s”, terwijl ik toch echt niet aan de boulevard zijn moest. De eerste foto heb ik vervolgens ook nog direct doorgemaild aan genoemde forumlid. Daar op dat zonovergoten Scheveningse strand heb ik mij toen voorgenomen dat dit het moment zijn moest om eindelijk uit de kast te komen, en mij hierbij aan jullie voor te stellen.

Ik woon in Overijssel, ben 33 jaar, twee meter lang en horlogegek. Noem mij maar zoals ik mij hier in het verleden aangemeld heb; Gait. Sommigen van jullie heb ik al in r.l. gezien maar nooit willen aanspreken (geen bekend lid tenslotte). Hierin zal na vandaag wellicht verandering komen, waarop ik mij al echt verheugen kan.

Het fotobewijs van bovenstaand moment voeg ik maar direct toe, de “etiketten” van het forum zijn mij tenslotte bekend, en het is woensdag.

Mijn eerste:

Een volgende:

Met vriendelijke groet en tot ziens,
Gait

Ps.; maar de pier is wel scherp!

Welkom op dit horloge minded forum, waar iedereen bij de tijd is.
En zo te zien heb je al een topper om je pols.
Welkom bij de Meister Singer Knaben
Hopelijk horen we nog veel van je.
Groeten uit Limburg.
Jack

Mooie introductie en een prachtige foto (wristshots oefenen is een aanrader :wink: ).

Het horloge ziet er ook mooi uit, is dit ook een bruine gelimiteerde Meistersinger zoals die laatst ook geplaatst is door, ik meen, Tobias?

Welkom en veel plezier toegewenst op het forum!

Het is nooit telaat om je voor stellen dus bij de ook namens mij welkom op dit amusante forum. De meesten realiseren zich pas na aanmelding dat dit financieel een onverstandige actie kan zijn maar jij bent al reddeloos verloren zie ik;)

Mijn beste,

Bekend of niet bekend, met zo’n fraai horloge en besmet met het horlogevirus, hoor je er gewoon helemaal bij.
Dus Gait, welkom bij de club.

Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam verder zien ontwaken.

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Yep, ik ken het klokkie ergens van., super welkom.(tu):)-D

Welkom,
Er zullen ongetwijfeld vele zijn die meelezen maar nog niet aangemeld zijn.
Al lees je alleen maar stiekum op dit forum, het helpt niet want je bent toch al reddeloos verloren aan het virus! :smiley: :smiley:

gr Ron

Welkom!

Je hebt alvast een goede start gemaakt van een ongetwijfeld groeiende collectie :wink:

Groeten,

Martin

Hallo Gait,

Welkom:~
En wie zou het medeforumlid toch zijn…>X

Veel plezier hier.

Met vriendelijke groet,

Herman

Welkom Gait!
En gelijk al uitstekend begonnen, MeisterSinger limited 2008
Goed onthouden Jaap-Wim, ik heb er ook een en hij blijft prachtig(tu)

Hey provincie-genoot, leuk kennis met je te maken!

Dus als ik op de Diezerstraat iemand van een meter of 2 zie lopen met zijn linkermouw opgerold bij -5 graden en een Meister Singer zichtbaar, dan moet jij dat zijn :wink:

Je herkent mij aan mijn eveneens opgerolde linkermouw met daaronder een Omega Seamaster, LOL

Greetz, Harro

Hoi Gait,

ook welkom op dit forum, mooie “wristshot’s”.
veel plezier hier.

groetjes en tot kijk sylvia

Of je nu een miljoen horloges hebt of één met slechts één wijzer, het maakt niets uit voor dit forum. Welkom:D

Beste forumleden,

Hartelijk dank voor het warme onthaal tot dusver.

Even voor het juiste perspectief; mijn bescheiden collectie bestaat tevens uit “werken van de huizen” Alpha, Aldi & Co, ReXXor en een modemerk. Aankopen meestal als direct gevolg van enthousiasme op dit forum.

Tevens hebben ekele vintage modellen (mag ik dit op deze plaats wel noemen(:P)) mijn interesse, en bezit ik enkele zakhorloges.

@Jaap-Wim; je vermoeden is juist zoals Tobias reeds heeft bevestigd, en je geheugen is ook ok.

@Harro; voor dergelijke omstandigheden wil ik binnenkort een passende jas met “horloge-gulp” op de markt brengen, haha.

@Herman & Silvia; vanavond drankje doen??

Groeten,
Gait

Hallo Gait,

?

Met vriendelijke groet,

Herman

welkom Gait,

de Pellikaan heb ik ook op de Rikketik mogen bewonderen. Nu maar wachten op de levering. Veel plezier op het forum.

Groet,
Arno.

Beste Herman,

Da’s best confronterend, m’n eerste ex op dit forum. Zo naakt, en schaamteloos voor de plaat. Maar HS, ze is je van harte gegunt! Kan ik zonder jaloezie uitkijken naar een volgende flieger.

Gegroet,
Gait

Arno Schreef:

welkom Gait,

de Pellikaan heb ik ook op de Rikketik mogen
bewonderen. Nu maar wachten op de levering. Veel
plezier op het forum.

Groet,
Arno.

Hartelijk dank Arno,

Tijd is een schone zaak en in dit geval noodzakelijk kwaad.
Ik troost mij met de gedachte dat velen langer wachten moeten op de komst van hun kraamvogel. Hopenlijk is de voorpret niet het mooist…

Groeten,
Gait

Hallo Gait,

:smiley:

:)oHet ging om de tijd:)o
:)-D

Met vriendelijke groet,

Herman

welkom … (tu)