Dan héb je echt de tijd.
Voor de 350k wat dat ding kost, zou ik dénk ik het tourbillon gaatje ook laten sluiten. All-in dead iWatch look.
Dan héb je echt de tijd.
Voor de 350k wat dat ding kost, zou ik dénk ik het tourbillon gaatje ook laten sluiten. All-in dead iWatch look.
Koop wat je mooi vindt zolang het binnen budget is. Ik heb een jaartje geleden een Oris Aquis gekocht in die prijsklasse en ik ben er heel tevreden mee. Ik heb al (veel) duurder gehad zoals een gouden Chopard Mille Miglia waar 2 weken na aankoop de schroefdraad van de kroon niet in orde bleek te zijn. Ik heb geleerd dat kwaliteit in horlogeland niet altijd heel veel met prijw t3 maken heeft. Ik moet zeggen dat ik zeker zo blij ben met mijn Oris. Draagbaar en niet te opvallend, alleen voor ons als kenners en niet voor het straatroversgilde.
Maar even serieus. Lijkt wel een Apple Watch met een tourbillion
hahahahaha
dat is een hele bijzondere, ik heb twee extra platte eco drives uit de stiletto serie (redelijk betaalbaar zijn ze) . Die vind ik ook prachtig.
Bij mij niet de mooiste (best wel wat concurrentie) , maar zeker de allerbeste waar voor mijn geld. Draag hem met veel plezier.
De boodschap hier is denk ik, er is zoveel goeds te vinden onder de 1K , de keuze is aan jou wat nu je smaak is. Ik heb zelf ook altijd een quartz erbij gehad, loopt altijd - is plat - waterdicht - pak&ga - gewoon lekker praktisch !! naast de duurdere “bekende” merken en wat zelfbouw dingen, ik vind het hele scala leuk .
Google kan je ook helpen, gewoon intikken tot zoveel K en genoeg fluencers/blogs die leuke lijstjes voor je maken ;
Thnx. Over influencers en bloggers enzo gesproken, weet jij toevallig of er een leuk kanaal is waar uitgebreid de techniek of historie wordt besproken in plaats van ‘deze rolex is echt gaaf’ ik ga zelf ook nog zoeken, maar tips zijn welkom.
Veel mensen haten de goede man, maar TGV, als je door z’n gelul over z’n familie en echte heren heen kunt prikken, maakt leuke video’s waar ook vaak wat geschiedenis aan bod komt. The Urban Gentry.
Zoals gezegd, als je door het personage heen prikt staan er plenty leuke reviews met flukse stukken research en geschiedenis tussen, maar dan moet je wel even de reviews zoeken, niet de lulverhalen met Mark van LongIslandWatches.
Ik vind persoonlijk mijn Oris Aquis een van mijn gaafste horloges. F!@#ing good looks, de keramische bezel, heerlijke stalen band, gewoon een superpackage.
Wint het in mijn ogen van alles < € 10K
Mooi Tony!
Leuke avatar ook.
Nu wordt het interessant. Nee vond hem wat pittiger dan je grijze voorganger. Doet me denken aan een wo2 oorlogsvliegtuig embleem. Of een ‘walk of fame’ tegel.
Helemaal goed. De roundel van de Amerikaanse Luchtmacht tussen 1921 en 1942.
Supergaaf horloge inderdaad! Bang for buck 100%
The Watchfinder is voor mij de beste, komt zelf niet in beeld ipv van al die andere ego kanalen, en bespreekt uitgebreid de voor en ! tegens van horloges en of merken. Ook wel talking hands genoemd maar dat zie je vanzelf
Watchfinder & Co. - YouTube
Herinner ik me inderdaad nog van die kleine K* stickertjes die ik op mijn P-38 Lightning modelbouw moest plakken