De horloge.pagina.nl Limited Edition 2005 is geworden:

De Fortis Flieger met rode wijzers!

Vanwegen ziekte (griepje) van uw beheerder zal de info- en bestellingspagina nog een dag op zich laten wachten maar u kunt uw spaarvarken alvast stuk slaan!

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr , beterschap Henrik!!!

Gr.Ralph

Zonde hoor, had ook wel eens een limited willen hebben:(

Ik kan me voorstellen dat er veel mensen teleurgesteld zullen zijn, het verschil tussen de O&W en de Fortis was maar 4 stemmen! Maar ja, zo werkt een verkiezing…

Verbaasd dat het om de rode Fortis gaat terwijl de meeste mensen in de originele topic de voorkeur gaven aan blauw: http://www.horlogeforum.nl/read.php?6,4387
Jammer dat de O&W het niet is geworden maar zo gaat dat met een wedstrijd. Veel erger zou ik het vinden als die als limited naar een ander groepje gaat :frowning:

Oei, da’s leuk, ik ben er blij mee! Ik vond de O&W ook erg mooi, maar te veel ‘lijken’ op m’n Marcello C, Nettuno 3… Nu eens kijken hoe het met dat spaarvarken staat…

Beterschap Henrik!

Kunnen we nog een fotootje krijgen van het winnende model? Ik zie onderhand kleurenblind en kan zo gauw niet zo goed beoordelen hoe het winnende model er uit ziet. Ook zou ik, in aansluiting op Jaap, graag wat meer informatie willen. De mededeling van de winnaar zelf bevat immers nauwelijks informatie over het proces ‘tot standkoming van…’. Alvast bedankt.

Gerwin

Beterschap!

Een verrassende keuze. Had ook gedacht dat het de O&W zou worden, mijn minst favoriete keuze. De Fortis vind ik wel mooi, wellicht niet duur voor een Fortis maar wel voor een “flieger”. Mijn keuze was voor de Epos maar ik denk dat ik de enige was… Ik overweeg die toch te kopen (ipv de Limited helaas).

De commissie heeft het wel spannend gehouden. Goed gedaan.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?12,6709

Das waar , kan me ook herinneren dat de meeste voor blauw kozen.
Hoe kan het dan dat het rood is geworden???

Groeten,

Ralph

(ik kan er ook niets aan doen dat blauw mijn favoriete kleur is eheh)

Veel beterschap Henrik.

Ik ben blij met de keuze voor de Fortis: een “flieger” stond al langer op mijn wannahave-lijstje. Me happy!

Het is trouwens al bijna 2006… Maken we de O&W gewoon de Limited 2006?! :smiley: :smiley:

Super,

Was bang dat de Fortis het niet zou redden vanwege de prijs > 400 euro. Past mooi in het rijtje van de Zeno en de Meistersinger.

Kunnen we ook weer een voorkeursnummer doorgeven?

YES !! Persoonlijk vond ik dat de mooiste !!

Weet alleen niet meer wat er nou precies allemaal aan veranderd was. Plaatje kan ik nergens meer terugvinden.

Eindelijk word er eens naar mij geluisterd :D:D

Ik ga eens kijken wat ik nog in de spaarpot heb :frowning:

Hoi Henrik.
Beterschap …en het varkentje heb ik maar effe gewassen.
Stuk slaan is zo definitief en ik heb hem nog voor andere dingen nodig.
SVP weer nr 6.

Groeten
JohnSr

In ieder geval is nr. 10 dit jaar nog vrij, aangezien ik oversla. Ik vond (persoonlijk) geen van de modellen, hoe zeer ik de inspanningen ook waardeer en het hele gebeuren er omheen ook leuk vindt, byzonder genoeg. Het geld leg ik vooralsnog bij een echte ‘wannahave’ voor mij (ook een kwestie van keuzes maken; je moet soms, aangezien niet altijd alles zomaar kan).

Hoe dan ook: veel plezier straks bij de uitreiking en misschien ben ik er volgend jaar wel weer bij.

Niels