De horloge voornemens voor 2011

Wat staat er bij jullie op het programma/wenslijstje voor 2011, en dan bedoel ik die wensen die je ook werkelijk wil gaan verwezelijken.
Ik trap ff af, mijn reseves zijn niet groot dus de uitgaven moeten weloverwogen zijn.
1 Seiko Monster / Duiker (mechanische automaat) (waarschijnlijk het oranje monster).
2 Een analoge G-Shock, weet nog niet welke, maat het houdt mij bezig.
3 Een simpele dresswatch, flieger, ivoor/wit cijferblad, blauwe wijzers, centrale secondewijzer, geen complicaties, automaat, niet zwart, met massieve metaalband.
4 Misschien nog een mooie grote titanium dreswatch, geen goud, automaat.

Dit moet te doen zijn binnen het budget.

Ben ook benieuwd naar jullie programma.

Mooi topic!

Ik heb op het moment eigenlijk maar één concreet voornemen en dat is de aanschaf van een IWC met cal. 89. Dat zou moeten lukken in 2011. Ik ben er alleen nog niet uit welk model ik precies wil.

Groet,

Mark

In 2011 ga ik weer rustig op zoek naar een
(betaalbare) vintage Glycine Airman.
Eentje uit de Vietnam periode.
Wie weet lukt het in 2011.
Zoniet, dan komt er vast wel een 2012.

Gelukkig geen goede voornemens m.b.t horloges. Ben wel benieuwd wat er komend jaar op mijn pad komt.

Dat lijkt me ook een mooi klokje

Leuk topic, aangezien ik de hele tijd met ideeen bezig ben.
-hoop eindelijk dit jaar mijn Phantom Black Ops af te kunnen maken.
-gemodde skx007
-Fortis cosmonaut chrono-alarm (liefst met transparante achterkant)
-hoop zulu en nato banden
-croco en alligator banden
-en-goedkope-mechanische-chronograaf-welke-ik-uit-elkaar-kan-halen-en-weer-in-elkaar-kan-zetten-en-ook-leuk-genoeg-vind-om-te-dragen
-eindelijk een horlogeforumlimited?
-G-shock voor hydromod
-mocht Casio ooit met een casual nette ana-digi uitkomen met al m’n wensen
-start van een nieuw horlogeproject (gelegenheidshorloge?)
-en… als MGM z’n dingetjes weer op een rij heeft, wellicht een nieuwe Bond watch. Maar vrees dat dat echter pas 2012 wordt B)-
-enneh… vrees dat er nog een hoop meer ‘hobbels’ op de weg zullen zijn. :wink:

Misschien een paar de deur uit ?! Weinig draagtijd => in de verkoop ?!?

Groet
Mark

Wellicht een Panerai 024, mocht ik afstuderen :wink:

Wie weet een Bremont MBII groen. Laten we het hopen.
Ligt ook aan de staatsloterij.:wink:

waarschijnlijk wat betaalbare horloges rond de 100 a 200 euro per stuk. Ik ben daar wel van de laatste tijd. de dure merken heb ik ook wel wat van, maar ik vind vooral de hoeveelheid aan horloges die ik mooi vind erg leuk. Zo heb ik afgelopen jaar casio gekocht. Nooit gedacht, maar wat een plezier beleef ik eraan.

Het zal wel Seiko, Citizen oid worden. Ik kijk er iig naar uit om leuk spul te kopen.

Ik ben me hevig aan het oriënteren op een jong-gebruikte chrono-daily beater. Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de voortgang van PMLE, ik ben namelijk ook toe aan een nieuwe beuker en dat lijkt wat te kunnen gaan worden!

Mijn beste,

In ieder geval heb ik voor het komende jaar een vintage chronograaf op het programma staan.
En in het bijzonder een Titus of een Pontiac.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Er worden nog een aantal uitvoeringen gezocht in de 6138 serie van Seikó.
En komend jaar 25 jaar bij dezelfde werkgever.
De jubileumuitkering moet op uitdrukkelijk verzoek van mijn vrouw aangewend worden voor een mooi horloge.
En verder,je weet nooit wat er op het pad komt van de liefhebber.

Ik ga in ieder geval de limited en pmle in de gaten houden en ik wil zeker een Stowa Flieger aanschaffen in 2011.

Verder niks aangezien ik over 2 jaar de Sub no date of seadweller wil aanschaffen.

Ik zou, alle onheil buiten beschouwing latende, in 2012 50 jaar kunnen gaan worden.

Dit heugelijke feit wil ik omzetten in een aankoop van een doosje om de tijd te tellen. Ik heb nog geen chronograph in mijn, kleine maar zorgvuldig aangekochte, collectie.

2011 wil ik dus gebruiken om mijn qeueeste voort te zetten maar het zijn er zoveel!! Van de grote merken, de kleine merken, vintage… of of of…:S:S:S:S:S:S:S:S:S

Jullie lezen het… daar heb ik 2011 wel voor nodig:D:D:D

NicoB)-

Euh…ik ga het wat rustiger aan doen.:smiley:

Heel veel speuren en koopjes jagen. Een dure Zwitser heb ik niet nodig want ik heb mijn favoriete zwitserse beater al.

Verder verheug ik me op alle nieuwe G-Shock modellen die er uit komen.

Ik zou dit jaar we een duiker willen aanschaffen die geschikt/mooi is voor dagelijks gebruik en die ook een aantal specifieke duikfuncties heeft zoals een goed werkende dieptemeter, een alarm bij te snel opstijgen etc.
Had onlangs een leuke Casio SPF-60 gekocht, maar die bleek helaas kapot :frowning:
Zoiets zou ik het liefst kopen in een quartz uitvoering en dan met solar-technologie.

Moet allemaal ook best voor niet al teveel geld kunnen tegenwoordig :slight_smile:

Mijn doelstelling is om volgend jaar met de kerst de
iwc spitfire chronograph te kopen .

Ik ben er nog niet over uit. Ik overweeg om ofwel mijn PO voor een SND in te ruilen of er een chronograaf bij te kopen wat dan, mits ik een betaalbare tegenkom, een speedmaster of zwarte navitimer moet gaan worden.

In ieder geval:
Een fliegermodel. Ik ga 25 maart naar Baselworld en ga tussen de bedrijven door naar een Zenodealer.
Een blauwe, witte en gele G-shock.

En boven alle plezieren, een goede gezondheid.

Groeten, René