De horlogepret is voorbij.(?)

Ik dacht dat dit niet gold voor een particulier. Je kunt bij de creditcard maatschappij toch alleen claimen igv een onderneming? Of claim je dan misbruik ofzo?

Ik heb 't (gelukkig) nog nooit zo hoeven mee te maken.

marnix_moed Schreef:

Ik dacht dat dit niet gold voor een particulier.
Je kunt bij de creditcard maatschappij toch alleen
claimen igv een onderneming? Of claim je dan
misbruik ofzo?

Ik heb 't (gelukkig) nog nooit zo hoeven mee te
maken.

Je claimt niet ontvangen bij je creditcard maatschappij. Bijna altijd krijg je je geld terug, probleem wel is dat de creditcard maatschappij het geld terugvordert op paypal. Natuurlijk is paypal daar niet zo blij mee, je account wordt dan opgeheven en je wordt medegedeeld dat je geen gebruik meer van hun diensten mag/kan maken.

moebius Schreef:

Je claimt niet ontvangen bij je creditcard
maatschappij. Bijna altijd krijg je je geld terug,
probleem wel is dat de creditcard maatschappij het
geld terugvordert op paypal. Natuurlijk is paypal
daar niet zo blij mee, je account wordt dan
opgeheven en je wordt medegedeeld dat je geen
gebruik meer van hun diensten mag/kan maken.

Ow… heb dit nog nooit meegemaakt, bedankt voor de headsup! Gebeurt dit ook als je een PayPal claim te laat plaatst (na 45 dagen) en de claim doet via je creditcard maatschappij? Ik bedoel, dan wordt het geld toch teruggevorderd van het verkopende bedrijf? Dan hoeft PayPal je toch niet te blokkeren?

Ik wilde een Sumo.

Helaas heeft Rob zijn prijzen moeten verhogen. Een Sumo wordt nu wel ineens heel erg duur.

Stomme Grieken…

marnix_moed Schreef:

Ow… heb dit nog nooit meegemaakt, bedankt voor
de headsup! Gebeurt dit ook als je een PayPal
claim te laat plaatst (na 45 dagen) en de claim
doet via je creditcard maatschappij? Ik bedoel,
dan wordt het geld toch teruggevorderd van het
verkopende bedrijf? Dan hoeft PayPal je toch niet
te blokkeren?

Creditcard maatschappij kijkt niet verder dan naar de gene waarnaar zij het geld hebben overgezet. In dit geval dus paypal. Dat paypal het geld vervolgens doorzet naar een bedrijf dat een product verkocht heeft dat zal een creditcard maatschappij boeien.

Paypal is ook alleen maar een bedrijf dat geld verdient aan betalingsverkeer.

Daar baal ik ook erg van.

Ik had er namelijk pas geleden al één verkocht voor de prijs op mijn site, en toen kwam ik erachter dat de Yen wel heel erg omhoo was gegaan.

verkoop - 19% BTW kwam ruim onder inkoop. Maar ja, niet alles hoeft geld op te brengen, het was een vaste klant.

Toen de Euro na introductie op 0,85 Dollar stond, kocht ik ook al…dat zal ik dus nu ook wel blijven doen. Gemiddeld komt het dan toch nog goed :+

Ik had me voorgenomen te gaan minderen. Het resultaat over de maand mei is: 1 verkocht en 5 gekocht. Nee, ik koop dus niet minder in de praktijk.

Nivelacuso Schreef:

Ik had me voorgenomen te gaan minderen. Het
resultaat over de maand mei is: 1 verkocht en 5
gekocht. Nee, ik koop dus niet minder in de
praktijk.

Ha ha ha Hans ! :smiley: :smiley: :smiley:
Heb ik ook al meermaals gezegd !

En ja, dan VER-koop je iets, maar je koopt dubbel zo veel terug !

Tja, het zal dan toch een échte verslaving zijn zeker ? :wink: