… voordat hij geschoten is, is niet slim.
Maar toch, de Planet Ocean staat in het blauw. Op basis van de specs leek het mij het ideale sportieve horloge. Licht, een innovatief en nauwkeurig uurwerk, bijzondere styling.
Maar in de praktijk? Ergens pakt ie me toch niet. Wellicht dat de grijze plaat toch iets onbestemdst heeft.
Dus op zoek naar the next real best thing.
Ik ben er wel achter dat een Seiko Kinetic chrono op titanium band en een Tudor gmt met stalen/leren/rubber band voldoende is voor het dagelijkse werk. Dit naast wat divers vintage spul wat ik heb.
Dus de Zoektocht gaat naar een netter horloge.
De wensen: leren band automaat of handopwinder lumen als het kan, maar geen vereiste doorsnede 38-42mm budget 7500.-
Geen Panerai, Romeinse cijfers, vierkant vorm a la TH Monaco Geen pure dresser zonder secondewijzer
Kijk! Op die foto’s komt die Polaris Date een beetje tot zijn recht. Wat mij betreft een van de mooiste horloges (in het sportievere segment) te koop op dit moment.
Ik heb het horloge een keer in mijn handen gehad en hij is echt prachtig. Haast iedere foto doet m tekort. Alleen al die originele rubber band van de Polaris is echt fenomenaal zo comfortabel, nog te zwijgen over de afwerking van de horlogekast.