Tja ik heb maar weer eens een beetje geinventariseerd wat ik nu allemaal heb. Horloges die ik echt niet meer draag liggen in een laatje. Het zijn er maar 4. Twee alphas, Zodiac en een Lorus die de geest hebben gegeven. Alles past nu precies in mijn kistjes en er is dan ook nog plaats voor één om de pols. Ik zit alleen nog met een probleem. Ik weet niet welke ik in de verkoop wil doen. 

leuke collectie, veel variatie (tu)
Niets wegdoen, is later leuk voor je kleinkinderen;)
Hallo,
Je hbt inderdaad een diverse verzameling.
Als je de Vostok tankcommander wilt verkopen hou ik me aanbevolen. De paratrooper welke ik enige tijd geleden van je heb overgenomen bevalt me prima. Zo goed zelfs dat ik ook al een amphibian heb gekocht en een Amphibian ministry is reeds onderweg. Ik had al een Strela en ben nu helemaal “om” wat russen betreft.
Leuk toch zo’n diverse verzameling? Ik ben het eens met Hennie, niets verkopen, geeft later ook een leuk overzicht want net als met muziek denk ik dat de smaak vwb horloges ook wel eens verandert…dat is tenminste bij mij zo…
Heel juist…(tu)
mooie verzameling dreski. de casio die je in je verzameling hebt is dat al een ouwetje, hij lijkt veel op mijn casio van begin jaren 80.
grtjes arie.
Het is er wel eentje met illuminator (oplichtende wijzerplaat) volgens mij kwam casio daar begin jaren 90 mee.
Gewoon een doosje erbij, met voldoende lege plekken om nog te vullen 
Mooie verzameling. (tu)
Zo te zien heb je de vintage Seiko duiker nog niet terug.
arie Schreef:
mooie verzameling dreski. de casio die je in je
verzameling hebt is dat al een ouwetje, hij lijkt
veel op mijn casio van begin jaren 80.
grtjes arie.
Nee dat is gewoon een nieuwe maar hij deed me ook denken aan die van de jaren 80.
diashock Schreef:
Mooie verzameling. (tu)
Zo te zien heb je de vintage Seiko duiker nog niet
terug.
Die is teruggegaan naar de verkoper. Ik heb het bedrag teruggekregen omdat hij niet liep zoasl in de advertentie beschreven.
Ik vind het een leuke bonte stoet…ik zou iig de velatura niet wegdoen …
Dat ziet er lekker divers uit, Dreski! Leuk! (tu)
Mijn beste,
Tja, Andre, ik sluit mij hierbij aan.
Je hebt een fraaie collectie aan horlogerie.
Het zijn stuk voor stuk horloges welke je ook daadwerkelijk om de pols kan gespen.
En dan is er toch niets zo leuk om, regelmatig van horloge te wissen. En zo op zijn tijd een andere horlogeband, dat geeft ineens weer een nieuwe dimensie aan jou vertrouwde tijdwaarnemers.
Orologio Signaturis Temporis.
Doe mij die Velatura of Hamilton maar 
Je hebt een PB
Ik zou die Citizen met de mesh band aan mij verkopen 
LeenV Schreef:
Ik zou die Citizen met de mesh band aan mij
verkopen
Ik vind persoonlijk deze meshband nogal veel ruimte overhebben tussen 't druk veertje en de kast. Ligt aan de lugs, deze zijn waarschijnlijk bedoeld icm een stalen band???
Moet wel zeggen, sinds ik de mesh band van de Omega Ploprof heb gezien, ben ik er ook meer in geinteresseerd geraakt. Erg bijzonder hoe de stukken in elkaar zitten.
LeenV Schreef:
Ik zou die Citizen met de mesh band aan mij
verkopen
Heb je hier al gekeken? 
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,166560