Burger mag er pas bij zodra die paaltjes voor de deur staan. Nu is het daar niet veilig kopen.
Ik had jouw strips niet in gedachten, maar andere reacties.
Weet ik! Maar vond van mijzelf dat ik hier ook aan mee deed. Weliswaar een andere invalshoek. Evengoed.
Het is de bedoeling dat jij tekeningen maakt over ontspoorde topics, niet dat je topics laat ontsporen met je tekeningen. Dat laatste is echter ook wel leuk.
ik vind peter van metropoliscollection ook vertrouwd maar weet niet hoe ik de kwalificatie HF ‘gerelateerd’ moet beoordelen.
Ik mis iets… Misschien maar goed ook? Ik ga gewoon verder genieten op HF om op mijn eigen bewust naïeve manier de wereld in te kijken.
That would be me
Er is een reden dat handelaren op het forum niet hun handel mogen drijven en ik probeer gewoon mijn steentje bij te dragen.
Ik zie ook liever professionals ipv Bennies die van een derde partij moeten horen dat er service wijzers op hun aangeboden waar zit.
Ik vind dit topic van @ElChueco een goede.
Ik vul hem aan met Local-Time en SUBGMT. Allebei betrouwbaar, heldere communicatie en goede kennis van zaken.
Daarom vind ik deze lijst ook wel goed.
Maar eigenlijk ben ik meer benieuwd naar de ‘Hf-Bennies-Overzicht’. Maar goed, hoe langer je hier op het forum zit…
Misschien een lijstje maken met ‘Shady & Non-Shady’
Om dan toch maar dicht bij je naam te blijven
(dit is een grap mensen)
Een lijstje Bennies en Shady’s is geen lang leven beschoren natuurlijk. Maar dit lijstje van Erik is natuurlijk en zolang je hier niet in staat …
Nee laat maar … Dit wordt onherroepelijk moddergooien.
Kaartje maken net als de horlogemakers maar dan met een rating?
Dit topic is waarschijnlijk zo dicht/weg. Jammer, was wel een leuk initiatief.
Ik wil inderdaad alleen een ‘positief’ lijstje waar je gewoon eens in de tijd even de sites kan afstruinen.
Ik kon gewoon niet op crownguard komen bijvoorbeeld, en die heeft toch echt een serieus aanbod horloges.
Local-Time & SUBGMT, ga ik googlen!
Kan AWCO op de lijst ?
Kramer Watches
JK Watchstore
Voornamelijk het wat duurdere segment, maar ook betrouwbaar en kundig.
Weet niet of die hier actief zijn. Maar volgens mij een prima dealer.
Misschien jouw Startpost nu zoveel mogelijk aanvullen met de diverse handelaren en sites, nu je deze nog kunt aanpassen. Handig om zoveel mogelijk bij elkaar te hebben denk ik.
Done.
Alleen Fillipuci ed. horen die op deze lijst?
Misschien handig om -als je een toevoeging hebt- de lijst uit de startpost te kopiëren & een toevoeging er bij te zetten.