De ‘Huisdealers’ van HF - Het overzicht

Ban_Zaai indeed, wtf !! Why are you so pre-meditated in this ?!

Why is watch2day not included in your prestigious list ?!

1 like

toegevoegd!

Nu maak je het te bont.

De waarheid is áltijd te hard !! Dat Jan Ubels óók horloges verkoopt, wordt niet vermeld op de lijst.

Nogmaals, de gewraakte lijst noemt dus zélfs Jan Ubels niet eens, die verkóópt ook top notch watches !!

Op mijn lijst wel…

ipv schreeuwen kun je ook aangeven dat jan ubels

dan zetten we hem er hier op HF ook gewoon bij…

René, doe eens even rustig joh. Staan er heel veel (nog) niet op. Komt allemaal goed, noem ze gewoon en @Marcel gaat het regelen.

1 like

Misschien gewoon bij de KvK een lijstje aanvragen? :joy:

2 likes

Dan hoor ik technisch gezien ook op het lijstje, weliswaar een Belgische kbo nummer! Flip wel niet op het forum naarmate ik dacht dat dit niet mag als officiële handelaar?

1 like

:thinking: Huisdealers…:thinking:
Ik zie toch ook gewoon winkeliers ertussen staan?
Van mij mag iedereen op elke lijst, maar íets ontgaat mij nu ( aangezien over elke vorm van reclame moord en doodslag wordt geschreeuwd).
Maar goed, succes allemaal :smiley: ik wil graag de HEMA op de lijst. Daar hebben ze ook nog lekkere rookworst.

4 likes

Hoeveel waarde heeft deze lijst nu daadwerkelijk…
Iedereen kan een naam voegen en uiteindelijk zullen alle handelaren/dealers worden toegevoegd.

Het ervaring met rubriek is hiervoor bedoeld en lijkt me een betere plek.

3 likes

Niet doen spuit 11.

1 like

Dat is exact de reden waarom ik dus weinig op dit forum post, ik dacht dat de regels hier niet voor open stonden? Ik heb op heden nog altijd een badjas gevoel over mijn topic waar ik een blog in repost.

2 likes

Haha, was als grapje bedoeld, maar voordat men gaat janken, haal ik het weg.

Laat maar, ze duiken er @Watch2Morrow weer op.

2 likes

ik ook.

Laat maar, ze duiken er @Watch2Morrow weer op.

1 like

Je loopt vast.

4 likes

Zodra je de lijst ziet, zul je zien dat niet iedereen toegevoegd word, dit heeft ook een reden. Ook een manier om te laten zien: sta je niet op de lijst?? dan moet je aan de slag. want blijkbaar doe je iets niet goed.

En let wel: dit kan van alles zijn :
communicatie
snelheid van reageren (rob!!)
Prijs / kwaliteit
service
vriendelijkheid
bereidwilligheid

1 like

Wat een onzin. Is zo subjectief als wat. Als ik bijvoorbeeld zeg dat @Watch2Morrow op de lijst moet en jij zegt nee, dat is een onaardig persoon, dan komt-ie dus niet op de lijst?

Wie bepaalt dat dan?

3 likes

En wie gaat dit jureren dan? Nu maak je het weer onnodig moeilijk.

1 like

Discriminatie.

5 likes