De ‘Huisdealers’ van HF - Het overzicht

Schaap&Citroen. Verkoopt hier het meeste, altijd vriendelijk, en nog koffie ook.

4 likes

Is that you RLC.? Very English allemaal dit

2 likes

Ik bel de pliesie.

1 like

een btw nummer voor zij die regelmatig flippen… Maakt het ook wat eerlijker in de wereld!

Nee, betrouwbare handelaren, waar je dus zonder zorgen kan kopen @Watchatic

en daar hoort ook bij dat je, naast kennis van zaken, ook klantgericht handelt.

Volgens mij was het verzoek om een NAMENLIJST te maken. Jij plakt hier nu zelf een keurmerk op. Daar is het “ervaringen met” topic voor. Dan kan een mogelijke koper zelf bepalen of zij daar iets willen kopen, eventueel aan de hand van deze namenlijst.

6 likes

Dat is volgens mij nog steeds het geval hoor.

Dit behoeft enige uitleg tenzij het NSFW is.

2 likes

Waarom heeft niemand mij ooit verteld over deze uitdrukking :joy:

2 likes

hahahaha, het is zoals badass maar dan de softie variant :love_you_gesture:

1 like

Inderdaad. Dit is echt zo kansloos allemaal. :man_shrugging:

1 like

Dus jij hebt liever dat ik er ook namen opzet van handelaren waarvan in het verleden door meerdere gerenomeerde HF-leden is aangegeven (door ervaring) dat ze niet betrouwbaar zijn??

dat lijkt mij pas de plank mis slaan…

Maar weet je wat jullie azijnpissers moeten doen?? maak lekker je eigen lijstje…

1 like

Een lijstje is dan toch niet nodig als het om referenties gaat? Daar is al een forum gedeelte voor.

Er is een wens voor een lijst met dealers waar je wat kunt kopen. Omdat niet iedereen de namen weet of kan onthouden.

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt…

1 like

Nogmaals, HF gaat echt niet meewerken aan het verspreiden van lijstjes waarmee handelaren in een kwaad daglicht komen te staan. Tenzij jij je NAW gegevens openbaart zodat de claims jouw kant op kunnen worden gestuurd.

volgens mij snap jij het niet, er word op deze lijst juist niemand in kwaad daglicht gezet.

Jawel want als je gaat beoordelen op jouw criteria bungelen er altijd een paar onderaan.

Volgens mij moet je even afstand nemen en de commentaren even op je in laten werken.

je bericht weghalen kan wel, maar om toch te reageren:
ik doe niets in de bestaande lijst van TS, ik maak daarnaast mijn eigen lijst in excel. Diegene die dat interessant vind kan zich melden.
Maar er zijn altijd een hoop mensen die overal een hoop van moeten vinden blijkbaar

1 like

Kunnen er dan huisdealers van de lijst verwijderd worden? Mensen veranderen immers. Hoe werkt dat dan weer?

Ik ga even in het ervaringentopic zoeken naar @SuperC, ene Jaap …schijnt in de buurt te zitten. Zo fijn. Succes met het lijstje. Oh enne, had ik al gevraagd: Waarom?

Ps ik hou geen Excel lijstje bij maar als iemand wil weten hoe de koffie in bijvoorbeeld Hilversum is, stuur maar even een PB en ik vertel het je! #WhatElse

1 like

Dit draadje hadden we ook nog.

2 likes

LOOK MA, I AM ON THAT LIST;
ps, wij moeten nog eens een koffie gaan drinken he!

3 likes