De "Jazzmesh"

Ik houd erg van meshbanden. De Breitling Heritage diverband vind ik zeer mooi. Ze hebben een vintageuitstraling en passen eigenlijk overal bij. Toen ik weer eens even bij mijn vaste verkopers ging winkelen zag ik een meshband in rosegoud. Die zou dus pperfect staan op mijn Jazzmaster en de koop was binnen enkele seconden een feit. Gisteren binnengekregen en hij is erg mooi. De dikte is 2,5 mm wat dus lekker dik is. De kleur matched perfect en dit is een mooi alternatief naast de bruine crocoprintband. Helaas is het licht vandaag niet perfect. Ik moet ook maar eens een klein studiootje gaan bouwen. Hier zijn de fotos:


Niet helemaal mijn smaak zoals je weet, gouden banden, maar deze kan het wel hebben.
Mesh is wat dat betreft weer iets bescheidener.

Veel draagplezier,

Martin

Ik vind mesh banden prachtig. Deze combi is ook mooi.

Mesh (tu)

Mijn beste,

Voor iemand die overwegend van een leren horlogeband gecharmeerd is, moet ik zeggen dat deze Hamilton zich wel leent voor een mesh band.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik sluit me aan bij de wijze woorden van Coenraad: vaak vind ik leer het mooist, maar deze combi heeft wel wat. (tu)

ziet erg goed uit (tu)

past perfect bij de wijzerplaat !

Het heeft wel wat, maar of ik er zelf mee ga lopen? Ik weet het nog niet zo:)

Super!! Ik heb ook al een paar keer gekeken naar deze banden, op ebay gescoord neem ik aan?

floris Schreef:

Super!! Ik heb ook al een paar keer gekeken naar
deze banden, op ebay gescoord neem ik aan?

Yup komt van ebay…

Past perfect !
Enne ik weet niet waarom tegenwoordig zo dikwijls goud=fout geroepen wordt ?
Een gouden/goudkleurige horloge moet kunnen vind ik.
Niks zo leuk als eens af te wisselen ! (tu)

Soms geen linkje, Dreski ?

Doet me er weer aan denken dat Breitling nu ook een knap retro-model met mesh-band heeft. :wink:

Tja, ik vond dit vroeger al niets, en toen werden ze meer gedragen, en nu ik het weer zie vind ik het afbreuk doen aan het horloge.

Beetje hoog bogarde gehalte, maar het staat wel.

Nee, echt, bij DIE specifieke klok staat deze band: (tu) (tu) (tu)