Dag allen!
Mezelf even voorstellen:
Ik ben Jeroen, bijna 33 jaar, sociaal psychiatrisch verpleegkundige als beroep… Woonachtig in Belgisch Limburg, vlak tegen de Maas aan… Zoals zovelen in de ban van het uurwerk geraakt! Ik ben horlogerie gaan appreciëren vanuit een bewondering voor de details, puurheid en vakmanschap.
Sinds begin augustus zowat continu aan het scrollen en meelezen op dit forum en al snel kocht ik een prachtig gemodificeerde SKX007 van een gerespecteerd forumlid. Tevens vonden enkele leuke vintageklokjes een plek in mijn horlogebox. Maar ik werd ECHT verliefd op de Tudor Black Bay Black nadat ik deze enige tijd geleden zag langskomen in het donkerblauwe gedeelte. Deze moest en zou rond mijn pols terecht komen. Alles week ervoor om dit zo spoedig mogelijk te realiseren, beetje ongeduldig en vol verlangen… Vast herkenbaar voor sommigen…
Ik mocht vanmiddag kennismaken met Jeroen, @WristCandy terwijl hij een prachtexemplaar aan me overhandigde. Ik had me inmiddels een Triple D’Anvers bestelt en hij zegt tegen me: open de doos maar… Ik kon niet zoveel meer zeggen, “de juiste snaar” werd geraakt! Om stil van te worden, zo mooi!
Een hele leuke kennismaking: informeel, oprecht en met wederzijdse raakvlakken! Meer moet dat niet zijn… Absoluut een aanrader! Ik ben een gelukkig man!
Welkom…
Prachtig horloge! Welkom.
Welkom hier met deze mooie binnenkomer!
Welkom!
Heel mooi, veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Mooie binnenkomer zo! Van harte welkom
Welkom Jeroen!
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.
Mooie foto’s van een mooi horloge. Wees er blij mee !
Welkom, en geniet van je nieuwe aanwinst!!
Welkom! Mooi horloge en toch een bijzondere tatoeage
Welkom, en veel plezier, dat zwart op je pols, is dat van het kussentje waar de horloge om zit,
Welkom!
Heel gaaf! Veel plezier ermee.
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Alsnog welkom Jeroen op dit prachtige forum vol inspiratie en informatie!
Dat is een mooi horloge
Welkom Jeroen, mooie aanwinst.
Maasmechelen? Lalezar!
Welkom! staat je goed