De juiste snaar!

Dag allen!
Mezelf even voorstellen:
Ik ben Jeroen, bijna 33 jaar, sociaal psychiatrisch verpleegkundige als beroep… Woonachtig in Belgisch Limburg, vlak tegen de Maas aan… Zoals zovelen in de ban van het uurwerk geraakt! Ik ben horlogerie gaan appreciëren vanuit een bewondering voor de details, puurheid en vakmanschap.
Sinds begin augustus zowat continu aan het scrollen en meelezen op dit forum en al snel kocht ik een prachtig gemodificeerde SKX007 van een gerespecteerd forumlid. Tevens vonden enkele leuke vintageklokjes een plek in mijn horlogebox. Maar ik werd ECHT verliefd op de Tudor Black Bay Black nadat ik deze enige tijd geleden zag langskomen in het donkerblauwe gedeelte. Deze moest en zou rond mijn pols terecht komen. Alles week ervoor om dit zo spoedig mogelijk te realiseren, beetje ongeduldig en vol verlangen… Vast herkenbaar voor sommigen…
Ik mocht vanmiddag kennismaken met Jeroen, @WristCandy terwijl hij een prachtexemplaar aan me overhandigde. Ik had me inmiddels een Triple D’Anvers bestelt en hij zegt tegen me: open de doos maar… Ik kon niet zoveel meer zeggen, “de juiste snaar” werd geraakt! Om stil van te worden, zo mooi!
Een hele leuke kennismaking: informeel, oprecht en met wederzijdse raakvlakken! Meer moet dat niet zijn… Absoluut een aanrader! Ik ben een gelukkig man!

45 likes

Welkom…:+1:

1 like

Prachtig horloge! Welkom.

1 like

Welkom hier met deze mooie binnenkomer!

1 like

Welkom!

1 like

Heel mooi, veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Mooie binnenkomer zo! Van harte welkom

1 like

Welkom Jeroen!:+1:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

welkom

1 like

Mooie foto’s van een mooi horloge. Wees er blij mee !

1 like

Welkom, en geniet van je nieuwe aanwinst!!

1 like

Welkom! Mooi horloge en toch een bijzondere tatoeage

1 like

Welkom, en veel plezier, dat zwart op je pols, is dat van het kussentje waar de horloge om zit,

1 like

Welkom!

1 like

Heel gaaf! Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Alsnog welkom Jeroen op dit prachtige forum vol inspiratie en informatie!

Dat is een mooi horloge :ok_hand:

1 like

Welkom Jeroen, mooie aanwinst. :+1:

Maasmechelen? Lalezar! :yum:

1 like

Welkom! staat je goed :wink:

1 like