DE kans om een echte moonwatch met herkomst te kopen

Astronaut Dave Scott’s Personal Bulova Chronograph Actually Worn On The Moon, For Sale

Als ik de centen had, zou ik zeker bieden. Echt een horloge met een verhaal.
En nog mooi ook.

1 like

50k is nog wel te overzien

Dat kost een knappe tweedehands Neunelfer ook…

Voor 50 k koop je wel 2 (goede) 911jes.

Nou staat de moonwatch wel op mijn wishlist, maar ik ga er echt geen lening voor afsluiten of mijn auto verkopen.

1 like

$50K + 22.5% = 54738 euro + btw

geen geld voor een horloge dat op de maangedragen is , liever deze dan welke andere zgn ‘moonwatch’ dan ook , voor een ‘Ed White pre moon’ betaal je ook al 10K , en dan is die nog niet eens in de ruimte laat staan op de maan geweest !!

ik denk dat deze nog wel eens veel hoger dan 50K kan gaan

Afgezien van het bijzonder stoere achtergrondverhaal is het nog een bijzonder kek model ook. Extreme patina en uiterst coole pushers. Tutima had/heeft ook een paar modellen met dergelijke pushers.

Als ik Bulova was zou ik er een reissue van maken. Valjoux 7753 erin of zo’n nieuwe Seiko automatisch chronograaf. Normaal formaat, aub. Ronkende marketing eromheen (“Bla bla true American hero, American manufacturing, exploration, limits, etc”) en kassa.

2 likes

Gaaf verhaal, maar om daar nou 50k voor neer te leggen… laat ik eerst maar eens het regulier exemplaar kopen.

Ik heb nog een zwarte monster te koop, ook op een planeet gedragen, ik vraag 25.000 euro.

3 likes

Wauw! Als ik het had…

slechte investering… als ryanair binnenkort naar de maan begint te vliegen met reizigers is hij al zo exclusief niet meer…

3 likes

Dat denk ik ook.
Ik ga de veiling met aandacht volgen.

Met twee bagger slechte oliepompen.

Sorry dan maar.

Elf.