De kast, de band en meer; Mooren update

Beste liefhebbers,

Bij deze wil ik jullie graag laten weten dat ik weer een update heb geplaatst over mijn Mooren watch project! Aanvankelijk had ik alleen nog een Engelse versie, maar inmiddels heb ik ook de Nederlandse vertaling geschreven. De Nederlandse vertaling is hier te vinden: http://forums.watchuseek.com/f457/de-kast-de-band-en-meer%3B-mooren-update-dutch-translation-576834.html
(De Engelse hier: http://forums.watchuseek.com/f457/case-strap-more%3B-mooren-update-575858.html)

Ik hoop dat ik jullie weer van wat leesvoer heb kunnen voorzien. Ik houd jullie hoe dan ook op de hoogte!

Thx voor de update. Wat gaaf dan 't stapje voor stapje steeds dichterbij komt. Jammer dat 't niet voor de 8e klaar is, maar beter iets langer dan een knudde wijzerplaatje ergens vandaan te hebben. Misschien dat 't wel mogelijk is om een prototype voor die tijd af te hebben. Misschien dat ze wel 1 wijzerplaatje af kunnen hebben of elders vandaan hebben die past.

Veel succes!

Ik het het natuurlijk al gelezen, maar fijn dat het nu ook hier staat.
Zoals al eerder gezegd, goed bezig Mick.

Verslag gelezen.
Ziet er prima uit. De kroon is heel mooi geworden.
Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Bedankt voor de update, en veel succes bij de laatste stappen.

Fijne update om te lezen en ik word nu wel heel nieuwsgierig naar het eindresultaat.
De foto’s doen mij iig hunkeren naar meer.
Top!:~

Gaat erg mooi worden! Heb je al een idee hoeveel een echte Mooren gaat kosten?

Menno

thieuster Schreef:

Gaat erg mooi worden! Heb je al een idee hoeveel
een echte Mooren gaat kosten?

Menno

De prijs zal zo goed als zeker 829 euro incl. BTW gaan bedragen. Ik heb geprobeerd de prijs iets onder de 800 te houden, maar vanwege de sterke prijsstijging van de uurwerken en parallel daarmee de sterke stijging van de Zwitserse franc en de duurder uitgevallen banden, heb ik de prijs toch iets moeten verhogen.

Bedankt om ons op de hoogte te houden! Blijft echt fascinerend om te lezen en de fotos te zien.

Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en wie weet, word ik wel een klant :slight_smile: als de financien het toelaten tegen die tijd.

Kunnen we nog een update verwachten voor de uiteindelijke lancering?

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de kast, en de soort wijzerplaat die je gaat gebruiken! Ook vroeg ik me af of je al weet wat voor sluiting je op de band gaat zetten? (staat me bij dat je daar al eens wat over hebt gezegd, maar ik kan t niet meer vinden)

Zoals anderen al intikten:: Bedankt voor de update!

Wat uik vooral fijn vind: dat je kieskeurig bent, zoals de keuze van de band en wijzerplaat!

Dát geeft aan dat je alleen kwaliteit wilt, tenslotte draagt het horloge straks jouw naam!

Je mag er gerust trots op wezen, zeker gezien jouw leeftijd (als compliment bedoelt!)

Ik denk dat we allemaal met spanning afwachten naar het uiteindelijke resultaat.

Nogmaals: Succes!

Inmiddels heb ik ook de definitieve banden ontvangen van Kaufmann en ook de vlindersluitingen zijn binnen. Ik ben er heel tevreden over. Veel meer kan ik er denk ik niet over zeggen, maar de foto’s zeggen denk ik wel genoeg. De foto’s zijn in ieder geval hier te vinden: http://forums.watchuseek.com/f457/final-straps-deployant-clasp-580968.html

Strak werk (tu)

mickmo92 Schreef:

Inmiddels heb ik ook de definitieve banden
ontvangen van Kaufmann en ook de vlindersluitingen
zijn binnen. Ik ben er heel tevreden over. Veel
meer kan ik er denk ik niet over zeggen, maar de
foto’s zeggen denk ik wel genoeg. De foto’s zijn
in ieder geval hier te vinden:
http://forums.watchuseek.com/f457/final-straps-dep
loyant-clasp-580968.html

Ziet er mooi uit Mick,maar staat je logo niet op zijn kop?
Al mijn lederen banden sluiten net andersom ,ik bedoel het lange deel wijst naar beneden als je het horloge om hebt en vanuit de binnenkant van je hand bekijkt; en in dat geval staat jouw logo op zijn kop voor de dragen,of zie ik dat verkeerd?
gr Dirk

flieger63 Schreef:

staat jouw logo op zijn kop … of zie ik dat verkeerd?

Volgens mij heb je gelijk, ik had het ook gezien en op al mijn andere sluitingen staat het logo precies anders om.

lencoth Schreef:

flieger63 Schreef:

staat jouw logo op zijn kop … of zie ik dat
verkeerd?

Volgens mij heb je gelijk, ik had het ook gezien
en op al mijn andere sluitingen staat het logo
precies anders om.

Als ik de band zo om zou doen, zou dat inderdaad kloppen. Veel merken hebben het langste gedeelte van de band aan de voorkant, maar ik heb ervoor gekozen om het kortste gedeelte van de band vooraan te doen, omdat ik dat zie als comfortabeler. Dan zit het logo dus gewoon goed om. Er zijn meer merken die het zo doen, maar het zijn er niet zo veel, vreemd, want mijn ervaring is dat het vaak comfortabeler is, voor dunne en dikke pols…
Maar heel scherp haha :)-D

erg leuk project Mick, complimenten…geef een seen seintje als ie klaar is, dan kunnen we er wellicht een paar mooie platen van maken

inderdaad bijzonder, ik wordt steeds nieuwsgieriger naar het totale plaatje.
Petje af voor zulk ondernemerschap.